Stöd Ukraina

Kerheds blogg

Onsdag 4 April 2012 - Clearwater

Clearwater

Sådär ja!!! Vi är i vårt hus nu och lever lite mer som
Amerikaner ! Huset är stort, tvn är enorm!!! Poolen är underbar eftersom det är soligt och runt 30 grader varmt hela dagarna!! Barnen badar i princip dygnet runt! Vi handlar mat i stora butiker och det finns ett enormt utbud av olika chips sorter, mjölk, juice etc. Allt verkar finnas med ost smak?! Bilen är lätt att köra, kul med automat !!! Vi börjar hitta lite lättare nu när vi kör! Igår åkte vi till clearwater beach, otroligt lång och bred strand, kritvit sand och fint vatten! Vi brände oss rejält och idag blir det inomhusaktivitet en del av dagen. Vi åker till the mall, ett stort shoppingcenter! Många är feta här, om man tar bilen överallt och äter den feta snabbmaten och dricker litervis med läsk så blir man fet såklart!! Imorgon ska vi till honeymoon Island, där en underbar strand finns! På lördag ska vi fira påskafton med amerikaner och vara med på leta ägg aktiviteter !!
Dela med andra:    

Kommentarer
Floridanu säger:
Clearwater Beach ar underbart. Vi bodde dar i 10 ar, mitt pa Clearwater Beach, vi hade motellet Sunrise Resort Motel som nu ligger i skuggan av det stora Hyatt hotellet. Nu ar det total nedkort. Vi bor nu i St. Augusitne men aker ofta tillbaka till CB. Har ar en av mina hobbyn: Florida.nu. En annan "leksak" som jag byggde: http://www.PirateShipBlackRaven.com Jo, det ar sant, skeppet byggdes uppe pa ett varv i Tarpon Springs. Nu driver vi det har i St. Augustine. Ma gott, Gott
Postat 2012-04-24 04:32  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet