Stöd Ukraina

Anqizs blogg

Torsdag 31 Oktober 2002 - Batu Feringgi

Badat i vattenfall

Igar lag vi pa stranden hela dagen...man borjar fa en fin branna nu *L* hihi.....Sen traskade vi ivag med tjejerna fran Varberg & killarna fran GBG...(vi alla umgas valdigt mycket nu...det e skitkul!!! :) till ett vattenfall som ligger i narheten av dar vi bor,tog typ 15 min att ga. Det va jattefint...gor harligt att svalka av sig lite i ett vattenfall :) Kande sig som nacken nar man satt dar pa en sten & vattnet forsade over en *L* HARLIGT!!!! Traskade sedan hemat & vilade lite....gick & kakade pa det vanliga stallet allihopa....kollade lite pa kvallsmarknaden & gick sen till Reggae Club & tog en mango jucie...Mmmmumma!!!Reggae Club e ett asmysigt stalle i narheten av dar vi bor, finns ett biljardbord & trevlig personal :)

Som vanligt kunde vi inte sova inatt.....va vakna till 03.30....killarna kom in & tjotade lite, lyssnade pa musik....Sen lag Asa & jag & flummade lite.....asql man kan ha nar man e overtrott & inte kan sova!!!! *S*

Sa idag sov vi till12.30...packade vaskan eftersom vi forflyttar oss till Georgetown imorron..gick ner till stranden vid 15 tiden, da va det svalt & skont.....men efter emn stund kom massa moln & det blev bara morkare & morkare......& nu regnar det...hoppad det gar over for vi hade tankt ha Halloween Beach party ikvall.....Traffade en kille pa stranden idag som va fran Egypten...bjod in honom till partyt!!!Bjod in en japanare oxa som bor pa vart gesthouse, han satt pa balkongen & spelade gitarr & sjong...sa jag bjod in honom oxa....ql med lite livemusik **S** Om det regnar drar vi med hela ganget till puben har i narheten......

Nu ska vi duscha & gora oss iordnig & sen ga & kaka nat gott.....spaghetti bolognese va ett tag sen man at *L*

Vi sticker som sagt till Georgetown imorron & stannar dar tills pa mandag...da vi tar bat till Lankawi (tillhor Malaysia) for att fa snorkla lite & sa ett par dagar!!! :)
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Hemma i Sverige igen!
16 år sedan
Inte sa lange kvar nu!!!
16 år sedan
phuket IGEN!!!
16 år sedan
Kambodja
16 år sedan
Laos,Vietnam
16 år sedan