Stöd Ukraina

Candys blogg

Onsdag 5 Mars 2008
Resealbum: Thailand

Aka hem.... tror ine det

Fast nar jag upptackte 5 missade samtal hemifran blev jag gott orolig. hmm. jag ringer min mann pa jobbet och far veta att han ligger pa sjukhus med brutit ben och nyopererat, Suckm vad gor jag da... jo jag tar en Baileys och konstaterar att jag ar javligt langt hemifran, och det finns sakert snalle grannar som kan hjalpa honom,,,,,nej, det kanns inte alls bra, men barnen far skota om honom sa gar det nog bra, Jag kommer jo hem nan gang. Sitter nu solbrand och har nyss gatt av baten fran Koh Sahmet efter en underbar dag pa oen med blatt vatten, solen som skiner och god massage. Nu skall jag ga och ata en god middag och ta en dusch sa jag far bort all sand, Kanns ut som halve stranden fran Koh Sahmet ar i mitt har just nu. have a nice day, I will!!!
Dela med andra:    

Kommentarer
Ekkan2 säger:
Stackars din man,men du kan ju inte göra så mycket på andra sidan jordklotet.Passa på och njut så gott du kan och köp med nå´t lite extra till honom.Lovar att du kommer bli populär...Ta hand om Mape nu så hon inte sliter ut sig,men det är väl ingen risk....*S*Nåväl häls till henne.
Postat 2008-03-07 08:43  Anmäl
Gullsing säger:
Det var ju tråkigt med din man. Jag vet hur det känns för honom. Du gjorde i alla fall rätt, som tog en Baileys och lugnade ner dig lite med något gott. Det går ju inte att resa hem så kvickt från Thailand kan jag tänka.

Må så gott och njut så mycket som möjligt i alla fall.

Kram Gilla
Postat 2008-03-05 16:31  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet