Stöd Ukraina

Millanas blogg

Fredag 12 Februari 2010 - Staffanstorp

31 dagar kvar....!

På måndag är det 1 månad kvar...Inte för att jag vill att tiden ska gå men....
Planerar att ta sista natten i Bangkok för att shoppa, shoppa och shoppa. Sonen är extra nellad på det. Måste bara hitta ett bra o billigt hotell. Kanske man ska vänta tills man är där...eller boka i förväg med tanke på allt bagage man ska släpa på. Jag vet inte vilket som är bäst.
Har i alla fall införskaffat solkrämer, Bifolac för magen, handsprit, åksjuketabletter till barnen...mm. Passen är klara för oss alla. Lista med allt som måste med fylls på hela tiden....Jag måste snart börja rensa i den...det blir väl snart övervikt på resan dit...hur ska det då inte bli när vi åker hem!!
Sonen vill absolut ta dykcert. Var gör man det i närheten av Ban Phe? Koh Samet hade vi tänkt oss men jag vet inte om det är det bästa.
Äldsta dottern som hade flätat håret så fint innan vi åkte till delfinerna fick så vackert sitta och titta på när vi andra simmade...Vilken besvikelse. Nu måste hon ju bara dit. Och denna gången flätar hon INTE håret innan!
Sitter i tankarna på Kim's beach med en öl alt vattenmelondrink i handen, hör havets vågor mot sanden, njuter av solen under parasollet....Snart är vi där. Åhhh så härligt!!!!
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet