Resealbum från Sydsjälland, Lolland, Falster & Mön

Moseldalen och Luxemburg

Bilsemester Vacaciones, 3 aug. 2023
95 bilder , 12 blogginlägg
Vår bilsemester ska gå till Moseldalen och Luxemburg. Den här resan har vi inte planerat alls, vi som brukar tycka om att planera våra semestrar. Det är vår första bilsemester i Europa och det är nytt för oss att åka utan att veta vad vi ska göra och vilka platser vi kommer att se. Vi bokade våra bo...

Hamburg - Wien - Berlin

Weekend & Storstad Karinlorvik, 21 nov. 2018
70 bilder
4 69
En "liten" Interrail-resa till tre av Europas storstäder: Dagtåg från Småland till Köpenhamn, där vi hade några timmar, innan vi tog tåg vidare till Hamburg och en hotellnatt där, en heldag i Hamburg och sedan nattåg till Wien, fyra hela dagar och tre nätter på hotell i Wien, nattåg från ...

Adventures in europe! sommar 2013

Backpacking Gabjac, 31 aug. 2013
187 bilder
den 21 juli 2013 åkte jag och min bästa barndomspolare Isak ut på en kortare Eurotripp som skulle ta oss genom 3 länder i södra europa! En inte så planerad resa, exakt som vi båda ville ha det! en resa vi båda såg fram emot, men en resa där mycket gick fel, det som kunde gå fel gick fel.. men en re...

Semester 2013!

Bilsemester Lenil, 19 juli 2013
91 bilder , 10 blogginlägg
Med risk för att bli tjatig....Kroatien ännu en gång! Och varje gång upplever man något nytt!

DK Stora Bält -11

Bilsemester Europa

Bilsemester Asl, 6 feb. 2011
82 bilder
En semesterresa med bil igenom sex europeiska länder. Med sol&bad samt roliga utflykter. - Danmark - Tyskland - Tjeckien - Österrike - Slovenien - Kroatien

Resa till PHOTOKINA i Köln

Bilsemester Fotobengt, 15 okt. 2010
89 bilder , 1 blogginlägg
1972-1992 var jag i mitt jobb på alla FOTO- mässor i KÖLN. I år hade jag turen att bli bjuden med av min äldste son och hans familj, som för första gången skulle besöka denna Världens största FOTO-mässa.

En dagstur till Tyskland

Sport, Natur & Fritid Rika44, 11 okt. 2010
17 bilder
Mina två väninnor och jag bestämde oss att vi skulle ta en dagstur till Tyskland med Gerts bussresor från Älmhult .Onsdag den 6 oktober. Klockan 05.15 bar det av .Gert och sonen Daniel körde bussen och vi kände oss väldigt lugna. Under vägen hämtade vi upp folk från Hökön,Lönsboda och Osby. Vi körd...

BERLIN

Weekend & Storstad Anom, 9 maj 2010
32 bilder
1 29
Åkte mer Gruppresor till Berlin fick 2½ dag där något lite tid för att hinna med det man velat, denna gången åkte vi från Danmark via Gedser Rostock den vägen har jag aldrig tidigare åkt, Gerdser såg ut att vara ett litet fint ställe. Berlin var ju en upplevelse jag lägger in lite foton dom får ta...
Följer du oss på Instagram?
Där delar vi med oss av massor av inspiration och heta restips.