Stöd Ukraina

Alfvas blogg

Fredag 5 September 2008 - Stockholm

Det verkar inte vara vårt planeringsår direkt...

Jag undrar hur det går för oss egentligen... :(

Vi är ju extremt begränsade till datum för våra resor eftersom vi båda har väldigt hektiska jobb som inte tillåter ledigheter under vissa perioder. Därför var jag extremt glad när jag hade hittat nya biljetter till Cebu i april nästa år (specifika datum) för 16 000:- för oss båda.

Tack vare min kortleverantör som bestämde sig för att börja strula när jag bytte kort (lång historia) slutade det hela med att min anmälningsavgift på biljetterna aldrig gick in (för de hade stängt av mitt gamla kort i förväg), biljetterna försvann innan jag insåg vad som hade hänt....

Så jag är ledsen Filippinerna, det verkar inte som att vi återvänder i början på 2009 trots allt, flygbiljetterna ligger nu på 7000:- extra tyvärr.

Nu funderar vi på hur vi ska göra... Ska vi ta en lite kortare semester vår "vanliga" tid i april och istället ta 3 veckor på hösten?
Vilket är bäst?
Känns som att det är roligast att åka på våren, höstne kan man ta lite kortare resor (charter), eftersom det är begränsat när vi annars vill åka i april.

Någon som varit på Bonaire, Aruba eller Curacao och kan rekommendera något?
Dela med andra:    

Kommentarer
Ronnyk säger:
Tråkigt det där med kortet och prisuppgången! hoppas ni kommer i väg till Fillipinerna senare någon gång. häls Ronny
Postat 2008-09-06 13:47  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet