Ciao igen,
Ensam tjej...Det finns inga hinder (eventuellt plånbokens storlek) lika lite som för ensam kille.
Det finns tjejer som ensam har besökt luriga ställen i det mörkaste Afrika (som inte är så farligt som många tror). Sunt förnuft täcker in det mesta som krävs. Annars träffar man alltid på roliga och trevliga människor varhelst i världen man beger sig.
Hur som helst, återkom gärna om d... »