Vi är i Cebu nu och åker hem på torsdag efter tre månader i landet. I Cebu bor vi på Kiwi Lodge som är ett helt ok hotel med aircon, tv, varmvatten och sköna sängar. Maten är dock inte den bästa. Fördelen med hotellet är att det är gångavstånd till både SM Mall och Ayala Center som är finfina gallerior! Framförallt Ayala.
VI besökte tre olika öar som alla ligger i närheten av Cebu och samtliga...