Min sommar

Resealbumet skapat av: Anom
22 aug. 2009
Visningar: 758

Så är då sommaren snart slut, kan börja se tillbaka, den började med att jag åkte till Celle i Tyskland på cykelsemester, (se resealbum på cykel i Celle) sedan firade jag midsommar i Karlskrona med lövmarknad och vad där tillhör.
Sedan så var jag här hemma ett tag och plaskade runt i regnet, i väntan på nästa resa som tog mig till Gerlos i Tyrolen för en mycket fin vandring se album Gerlos Tyrolen Österrike.
Nu sista trippen tog jag med bil, åkte ned till Karlskrona för att övervara Sailet, denna gång var det många båtar från försvaret där, inte så många fina skutor som jag gillar att titta på, men jag fick väl traska runt på minsvepare och höra hur dom hade det, även på en ubåt var jag inne i det var bra att fått sett hur det ser ut inuti den lite trångt var det allt, barnbarnen som jag hade med mig ställde många bra frågor så man fick veta en hel del, och för att inte alltid sitta och åka samma väg hem så tog jag en sväng via södra Sverige, Avverkade Sölvesborg, Åhus, Simrishamn, Lund, i snabb takt vädret var tyvärr mot mig, i Helsingborg besökte jag Fredriksdal, hamnade där på allsång men jag kan inte sjunga så jag mimade, fortsatte Hallanskusten upp till Göteborg tog av mot Stenungsund över till Tjörn och där besökte jag Pilane en konstutställning i naturen vidare över till Orust och som slutmål min bonusdotter i Lysekil.
Nu är jag hemma ett tag (tror jag)
Kategori: Bilsemester
Besökta länder: Sverige, Tyskland, Österrike
Reslängd: 71 dagar
Datum: 10 juni - 19 augusti 2009

Bilder

Karta

Kommentarer

26 aug. 2009 18:59
Tack för titten i ditt resealbum:) Var många härliga naturbilder inkluderat konst mm från alla möjliga platser! Vilken sommar du måtte ha haft:)
Av Haidi
23 aug. 2009 09:20
Vilket fint album du gjort över din sommar, Tack föt titten. Marianne
22 aug. 2009 22:28
Hej! Det ser ut som om du har haft en härlig sommar runtom i Sverige. Trevligt album. Kul också att du fick komma till Fredriksdal och se det fina vi fick se på RGträffen i Helsingborg. Gilla
Av Akh
22 aug. 2009 20:31
Du har verkligen hunnit med mycket i sommar, sett mycket fint, härliga foton. Hoppas att du stannar upp lite nu, så du hinner smälta alla dina intryck från sommaren, innan du ger dig på nästa utflykt.