| Skriv kommentar | Alla kommentarer![]() |

Annkrs säger till Anderslindb:
Fast du ser nog inte hur mycket det blåste den dagen. Vi skulle ha åkt ut i båtar men de vågade inte gå ut eftersom vågorna var så höga.
25 september 2009 14:00

Anderslindb säger om Annkrs bild "Azure Window":
Ser riktigt häftigt ut.
2 september 2009 08:08

Grekland säger om Annkrs bild "Strandbild":
Det var en härlig bild från Mallorca.
Jag har bara besökt Mallis på en ospecificerad sista minuten resa och hamnade då på en stor playa med tyskar i massor. Serveringarna pumpade ut tysk popmusik och man serverade wienerschnitzel. Jag trodde jag befann mig i fel land.
Alcudia är mycket fint har jag hört...och nu sett på din bild:)
19 juli 2009 21:41

Nisse2ears säger om Annkrs bild "Strandbild":
Vilken härlig färg på havet!!
17 juli 2009 09:21

Myrran säger om Annkrs bild "Mitt i backen mitt i solen":
Visst är det härligt i Riksgränsen. Det var några år sedan jag var där men 4 ggr har det blivi genom åren.
Maggan
6 maj 2009 14:03

Zoca säger om Annkrs bild "Blå lagunen":
vackert...
4 februari 2009 16:06

Annkrs säger till Ziesta:
Jag blev mycket förtjust i hela Malta och alla människor där.
2 oktober 2008 22:24

Ziesta säger om Annkrs bild "Blå Grottan":
Du var också vid den blå grottan ser jag.. :-) Visst var det vackert? :-) Synd bara att det var så svårt att fånga den blå färgen på bild.
30 september 2008 17:27

Myrran säger till Annkrs:
Välkommen i gänget av vänner. Va kul, du och jag kan säkert utbyta erfarenheter runt skidåkning och olika platser. Gränsen har jag varit vid 2 ggr, 2 ggr vid Hemavan o Tärna, 1 gång vid Kittelfjäll osv.osv men mitt favvo-ställe i Sverige är faktisk Ramundberget. Dit återkommer jag alltid till även om det bara numera blir en weekend.
Maggan
4 september 2008 20:24

Annkrs säger om sitt blogginlägg "Skidor i Cervinia":
Tack snälla du för de raderna. Det känns som vi valde rätt. För mig är det jätte viktigt att få en veckas skidåkning varje vinter, skulle inte byta det mot Thailand. Det är så speciellt att få stå på en topp och blicka ut över ett aldeles vitt landskap. Hoppas du kommer iväg till några mysiga backar. Vi var i Riksgränsen förra vinter och hade en toppen vecka. Där kan man nästa säga att hela fjälle...
4 september 2008 19:44
Sida:12345Nästa