Aktiviteter

Skriv kommentarAlla kommentarer
Piam
Koh Lipe- ett efterlängtat återseende.
Piam säger om Famlofquists album "Koh Lipe- ett efterlängtat återseende.":
Hej! Tar tacksamt emot tips på boende på Koh Lipe för att stanna där 10-11 dagar nu i november månad. Kanske någon personlig Thailändare man kan träffa på och anlita som guide när man vill åka på snorkelsafari? Vi är 2 vuxna och 2 barn (12 & 14 år gamla).
3 oktober 2017 11:17
Famlofquist
Famlofquist säger i Link93s diskussion "UD:s avrådan om att inte åka till Mabul, Borneo":
Hejsan, Nästan precis hemkommen från Borneo och Mabul. Vi valde att åka fastän UD rekommenderar det. Vi bodde och dök med Scuba Junkie och hade fantastiska dagar. Sipdan är helt magiskt fint. Dyken runt Mabul är också okej, men det är som Ewa säger, fokus på macro, men ändå väldigt bra. Få simma med skölpaddor varje dag, var underbart. Dock ska man ha med i beräkningarna att Mabul är inte en par...
6 september 2017 10:13
Famgg
Famgg säger om Famlofquists bild "Här bor vi":
Hej hej :) Vi kommer att få ta del av Koh Lipes härligheter den 20/1-15. Vi såg att ni bodde på Castaway resort och är lite nyfikna på hur ni upplevde boendet då vi kommer att bo på samma :) Ni kanske har lite små tips som kan vara bra att veta eller uppleva :) Ha en fortsatt bra dag Mvh Jeanette & Petter
14 december 2014 16:23
Paulina
Paulina säger om Famlofquists bild "Castaway Resort":
Ser inte helt fel ut! :-)
12 september 2014 15:41
Cecimas
Cecimas säger om Famlofquists bild "Sämre kan man ha det":
Längtar
21 juli 2014 05:53
Famlofquist
Famlofquist säger i Tosse08s diskussion "Några erfarenheter Koh Lipe i juli, och castaway resort":
Hej, vi kommer 3 st, jag, min man och vår 16-åriga son. Vi valde att bo på Castaway, eftersom vi ska dyka med dem och fick bra pris. Jag håller med Siera, att det finns många fina och mysiga ställen att välja på.
10 juni 2014 07:48
Famlofquist
Famlofquist säger i Tosse08s diskussion "Några erfarenheter Koh Lipe i juli, och castaway resort":
Hejsan, Vad kul, då ses vi säkert:) Vi kommer ner den 14 juli och ska stanna 14 nätter och kommer också att bo på Castaway. De senaste 2 åren har de haft jättefint väder även om det kommer en och annan regnskur. Jag tror och hoppas att vi får en kanonsommar på Lipe:) / Cecilia
9 juni 2014 10:23
Famlofquist
Famlofquist säger i Smaragdens diskussion "Nöjesfält i närheten av New York?":
Hejsan, Nu är vi också hemma efter en 1 vecka i härliga och underbara New York. Six Flags var så coolt och vilka Rollercoasters. Vi åkte hela familjen och hade superkul. Vi var där påskafton och hade tur med köer. På eftemiddagen stod vi som längst , då ca 1 h till El Toro och Nitro, men det var det värt. Måste instämma med att det är Bergbanor i världsklass:) och de går så in i.:) Ki...
27 april 2014 11:13
Famlofquist
Snabbussarna till SIF Flags ska ta drygt 1h, men låt mig återkoppla när jag ät tillbaka efter påsk,
8 april 2014 06:31
Famlofquist
Hej Anette, Jajemen, Six Flags , Great Adventure ligger i New Jersey och de har några av världens bästa bergbanor. Kika in på https://www.sixflags.com/greatadventure så blir du nog glad. Jag ska själv dit i påsk med min familj, ser fram emot .😄 Det går snabbusssar från NY varje dag.
7 april 2014 22:34