Stöd Ukraina

Aktiviteter

Skriv kommentarAlla kommentarer
Jacob12
Jacob12 säger om sitt blogginlägg "Mulna dagar men sedan kom solen":
Ja sara det är en av husens pool på cape mp. Första poolbilden är från vattenlandet i rayong!
10 november 2014 18:03
Sarakh
Sarakh säger om Jacob12s blogginlägg "Mulna dagar men sedan kom solen":
Är de poolen på cape mae phim? Med vänlig hälsning, Sara
10 november 2014 10:42
Sarakh
Sarakh säger om Jacob12s blogginlägg "Installerade i Cape Mae Phim":
Hej! Intresserad av hur cape mae phim var att bo med barn! Barnvänligt? Behövdes mopp? Med vänlig hälsning, Sara e-post
9 november 2014 08:52
Familjenvollmer
Familjenvollmer säger om Jacob12s blogginlägg "Det sista inlägget":
Tack för att vi fått följa er och tack också för råd och tips jag fått. :) Njut nu ordentligt av sista dagen. Håller tummarna för att ni får en bra hemresa. /Sofia
25 februari 2014 00:13
Jacob12
Jacob12 säger om sitt blogginlägg "Nytt boende kirrat!":
Hej kusiner! Vad roligt att höra från er! Vi längtar väldigt mycket efter att få träffa er också. Charlie pratar en hel del om er, jag kan ju inte prata men jag tänker på er i alla fall. Jag är superbusig och snabb som en vessla och ser fram emot att visa er alla mina upptåg. Charlie är en snäll storebror och tar bra han om mig men ibland kommer han på att han är större och starkare än mig och d...
15 februari 2014 04:35
Storkusinerna
Storkusinerna säger om Jacob12s blogginlägg "Nytt boende kirrat!":
Hej Jacob och Charlie. Hoppas ni har haft en fin Alla Hjärtans Dag och att ma och pa har bjudit på något extra gott. Vi längtar mycket efter er och det känns som att det inte är långt kvar nu innan vi får se och krama om er. Här är den lilla snö som föll i januari helt borta igen och rabatterna är fulla med snödroppar mm. Dock är himlen för grå hela tiden för att någon slags vårkänsla skulle kun...
14 februari 2014 19:26
Familjenvollmer
Familjenvollmer säger om Jacob12s blogginlägg "Nytt boende kirrat!":
Hej Jacob! Har följt din blogg ett tag, men inte skrivit någon kommentar tidigare. Vi prickade in Mae Phim under den tiden när ni var på Koh Chang. Kom ett par dagar innan jul och åkte hem i slutet på januari. Skulle du kunna be din mamma/pappa att maila mig på e-post Är ute efter hur vi kan komma i kontakt med personen ni hyr det stora huset av i Blue Mango. Är det samma person...
13 februari 2014 14:55
Macho
Macho säger om Jacob12s blogginlägg "Planen för den sista månaden & Rysstudie":
Hej. Jag kollade på bloggsidan här på RG. Jag trivs själv väldigt bra när vi är i Thailand, därför tycker jag det är kul att läsa om andras erfarenhet därifrån. Din blogg är väldigt rolig. Det är ju tur att du skriver bättre än du pratar, Jacob. Jag ser fram emot att läsa om fortsättningen på eran resa. Hälsa brorsan, mamma och pappa. MVH Macho
27 januari 2014 17:27
Jacob12
Jacob12 säger om sitt blogginlägg "Planen för den sista månaden & Rysstudie":
Tack! Hur hittade du hit?
27 januari 2014 15:47
Macho
Macho säger om Jacob12s blogginlägg "Planen för den sista månaden & Rysstudie":
Väldigt rolig och underhållande blogg. MVH Macho
25 januari 2014 16:04