| Skriv kommentar | Alla kommentarer![]() |

Teresen säger i Trallles diskussion "Kreta i oktober?":
Hej!
Under oktober är vädret mildare på Kreta, men det är fortfarande varmt tack vare vindar från Afrika. Dagtid är det ca 24°C och i vattnet är ca 20°C. De dagar du inte kan bada passar perfekt till att upptäcka ön och göra utflykter, kanske genom att hyra bil.
Läs mer i vår guide:
http://www.reseguiden.se/reseguider/kreta-i-september-och-oktober-8190
31 juli 2013 15:23

Jonnyx säger i Trallles diskussion "Jobba utomlands":
Jag har jobbat utomlands (i Spanien) de senaste 10 åren. Faktum är att under dessa 10 år så har jag inte ens varit tillbaka i Sverige på besök. Jag trivs helt enkelt för bra för det.
Om du vill ha ett jobb utomlands så är det bästa alternativet att åka ut och söka på plats. Att få ett jobb som man trivs med i en miljö som man trivs med är nästan omöjligt från Sverige. Och vilken seriös arbetsgiva...
15 juni 2011 14:20

Dellecom säger i Trallles diskussion "Jobba utomlands":
Ja precis. Vi gick och frågade runt lite men också pratade med dom som jobbade i baren vi brukade gå till om dom visste om några jobb. Det var så jag fick mitt första jobb och min vän fick sitt genom att gå runt och fråga.
Lycka till
15 juni 2011 09:00

Trallle säger i sin diskussion "Jobba utomlands":
Åh vad härligt! Det är ju något sådant man skulle vilja uppleva, jobba under högsäsongen exempelvis. Nej jag förstår att de har det kämpigt just nu. Träffade en svensk när vi var där nere ochg han hade precis fått börja jobba som bartender så något enstaka jobb finns det ju iaf. Hur fick ni det jobbet ni sökte? Ni gick runt och frågade er för eller?
14 juni 2011 22:09

Dellecom säger i Trallles diskussion "Jobba utomlands":
Jag och en kompis åkte till Grekland på semester. Vi hittade jobb och stannade.
Nu är det svårare tider så när det gäller Grekland finns det inga jobb lediga tyvärr annars var det en härlig upplevese jag länge kommer att minnas. Oftast på turistställen pågår jobben endast under sommaren och det är dom som är lättast att hitta. Akta dej dock för oseriösa chefer, jag har mött ett par de senaste år...
14 juni 2011 12:48

Trallle säger till Kean:
Ja det är verkligen supermysigt där! :) Det ligger dessutom så nära vattnet så det var bara att se till så att inte ena stolsbenet var på fel sida kanten :)
16 mars 2011 14:49

Kean säger om Trallles bild "25/5 - 1/6 2008":
Vackert område med många restauranger och barer i en varm sommarnatt !
30 januari 2011 01:35

Trallle säger i sin diskussion "Ipanema Park, Puerto Rico, Gran Canaria":
Jag lovade att berätta hur resan varit, så här kommer det..
Vi kom hem i går kväll i alla fall, och det har varit jätte underbart med sol och bad under en veckas tid! Hade gärna fått varit en vecka till men har skolan att tänka på så det räckte för att få lite omväxling i alla fall!
Hotellet finns egentligen ingenting att klaga på, fina hotellrum och underbar utsikt över hamnen och havet.
Vi ...
6 november 2008 21:12

Gullsing säger om Trallles bild "25/5 - 1/6 2008":
Det var en vacker bild från den Gamla Hamnen.
Gilla
25 oktober 2008 19:15

Trallle säger till Curly:
Ja det är också hur mysigt som helst där :)
25 oktober 2008 18:14
Sida:123456789101112Nästa