Aktiviteter

Skriv kommentarAlla kommentarer
Robbowan
Kom ihåg att en kanadensare propsade på 'pejsos regjularejs' - alltså kubanska pesos och inte CUC. Blev ett j-a liv eftersom han inte (ville) fatta att de inte fick ge honom det. Några gubbar i grönt fick tillkallas. Profilbilden är f ö från Viñales/Pinar del Rio.
4 februari 2016 06:10
Villa18
Du rekommenderar us. Dollar framför euro? Var det påslag på korten i % i bankomaten? På banken?
3 februari 2016 22:17
Burton
Gammal tråd men kanske nån som söker svar. Dollar är det bästa att ha med. Kort funkar men man måste till banken och det går inte direkt på ett par minuter. Det är inte cuba som har något emot USA utan tvärtom.
21 september 2014 20:22
Petterssonmia
Har läst att Kuba inte tar Mastercard för detta är amerikanskt, någon som har några erfarenheter? Maria
14 januari 2013 15:11
Peterwidman
bumpar tråden då jag själv undrar hur det ser ut i dag? Hur ser det ut med automater? Tar dem så mycket som 11% på ett uttag? Vart växlar man bäst? /Widman
9 augusti 2012 08:01
Sofianor
Sofianor säger om sin bild "Milano":
Trollebo: Haha, det räcker inte med två... helt plötsligt var hela gatan full av röda Ferarribilar. Ingen aning om var de kom ifrån men vi var inte ensamma om att plocka upp kameran. Lämnade dock bilarna på plats;-).
18 augusti 2011 23:27
Trollebo
Trollebo säger om Sofianors bild "Milano":
Tog du med båda hem? För det är väl en Ferarri som skymtas bakom "din" -:)
11 augusti 2011 17:02
Sofianor
Sofianor säger i Hattstugans diskussion "Sri Lanka eller Goa?":
Har varit i både Goa och på Sri Lanka men det var 1997 så saker kan ha ändrats;-). Jag gillar båda jättemycket men rekommenderar Sri Lanka något mer. Grönt och vackert, underbara stränder, mycket att titta på och jag upplevde det så mycket mindre rörigt än Indien (även om också rörigt kan också gillas ibland). Angående visum så har jag just skrivit ett inlägg på min blogg, reglerna kommer ändra...
5 juni 2011 16:14
Sofianor
Sofianor säger i sin diskussion "Malaga, restauranger och nattliv??":
Hej Adam! Vad kul att du frågar om Malaga just nu, jag har just avslutat ett reportage från när jag var där förra året. Det kommer att publiceras i morgon em/kväll på min och min systers reseblogg www.coconutsandskylines.se. Någon där tipsade om www.restillmalaga.se, kanske var det du!? Himla bra sida:-). Ja, jag var i Malaga förra augusti men kommer eventuellt åka tillbaka i år oc...
31 maj 2011 01:32
Adam22
Adam22 säger i Sofianors diskussion "Malaga, restauranger och nattliv??":
Nu har du ju säkert redan varit där ;) Men du får gärna dela med dig med tips! Hittade lite tips på http://www.restillmalaga.se men undrar lite mer om klubblivet..
30 maj 2011 19:18