Vietnam, Kambodja, Japan

Av Jfalk
3 feb. 2018 01:59
Visningar: 103
Tjabba! Jag och en polare (27 resp. 26 år) kommer fara ner till Hanoi (Vietnam) den 9nde februari, så i skrivande stund om 6 dagar.

Vår plan är att ta oss från Hanoi till Ho chi minh, under ca 3 veckor (det va den tiden han kunde få fritt)

Efter det dock, kommer jag fortsätta själv och då tänkte jag fara vidare till Siem Reap, Kambodja, hänga där ett litet tag, för att sedan fortsätta till Tokyo.

Är dock öppen för andra roliga förslag, om det är folk som redan är nere, eller har tänkt att fara ner. Så om man vill mötas upp eller så har jag inga problem att göra ändringar.

Jag är inte mycket för planering. Så jag tar saker lite som de kommer, men länderna som jag har nämnt är spikade, sen kan det ju bli så att jag besöker fler, när jag ändå är i närheten!

/Johan
6 feb. 2018 10:30
Hej,
Kommande vara o tokyo mellan 4-10 mars någonting. Du kanske ifs är kvar söder ut. Sedan efter 10 mars drar jag mot Vietnam:)
Av Jfalk
9 feb. 2018 11:59
Citerat från Matilda_j86:
Hej,
Kommande vara o tokyo mellan 4-10 mars någonting. Du kanske ifs är kvar söder ut. Sedan efter 10 mars drar jag mot Vietnam:)
Kul! Som det ser ut nu så flyger jag till Tokyo den 4rde Mars, hur länge jag stannar där vet jag inte. Finns risk att jag ändrar mig på resans gång också.