Varför åker alla till Can cun eller Tulum här kommer tips

Av Feli
27 okt. 2008 10:53
Visningar: 1826
Oaxaca är ett paradis för alla som har intresse för strand, kultur och aktviteter. Vill ni bort från turismen och uppleva det genuina Mexiko åk hit. Kan verkligen rekommendera Suite La Hacienda som ett verkligt lyxigt bonde till bra pris 10 min gångväg från stranden. Dem har en bra hemsida också som berättar mer www.suiteslahacienda.com. Här är det 25 till 30 grader året runt så det spelar ingen roll när man åker. Gör som jag och inte som alla nadra för då kan ni lika gärna åka till mallis.
Av Nickeb
27 okt. 2008 16:06
Okej, okej vi fattar....................
Av Joakimn
28 okt. 2008 07:38
Ok, du får mitt medhåll av egen erfarenhet..

Men nästa gång passa på att besöka Zipolite
Mexicos svar på Thailand alá 80 talet.
samma sida som och c:a
25 mil från Accapulco.
2 timmar från Oaxaca o 4 timmar ifrån *San Cristobal
dit man skall åka o hyra häst för att nå de fina bergsbyarna
om man vill se det genuina Mexico./Mvh Joakimn
Men en tur till Tulum är fint det med :-)
Av Msdr
24 jan. 2009 20:16
Jag tyckte Tulum var fantastiskt!! Vi provade också Punta Allen ett antal mil söderöver, en i stort sett orörd liten fiskeby dit det är svårt att ta sig... Även om det var mycket pittoreskt saknades bra restauranger, få hotell osv. I Tulum var ju stranden fantastisk, enda minus var väl att man fick åka taxi in till byn om man ville ha bra kvällsrestauranger och så...
Cancun däremot håller jag me om, vi bara stannade till här innan Isla Mujeres. Cancun var ingen hit minsann. Isla Mujeres däremot var ju superhärligt och ligger precis utanför Cancun dessutom.