Tillgång till Forumet

Av Bibby
13 jan. 2015 02:41
Visningar: 285
Är det er ambition att forumet ska dö?

Nu är det svårare än innan att hitta.
Av Birgere
18 jan. 2015 16:27
Citerat från Bibby:
Är det er ambition att forumet ska dö?

Nu är det svårare än innan att hitta.
Hur menar du då?
Av Bibby
18 jan. 2015 21:07
Citerat från Birgere:
Citerat från Bibby:
Är det er ambition att forumet ska dö?

Nu är det svårare än innan att hitta.
Hur menar du då?
Jag anser att det är svårare att hitta just diskussionsforumet, det ligger längre ner och under ytterligare en underrubrik i dragmenyn som heter "Mer" vilket jag tycker antyder inte så viktiga saker.
Känns som att de gömt det lite mer nu.
Av Tomas - Utvecklare Reseguiden.se
20 jan. 2015 11:16
Hej,

inför vår lansering av vår nya pakettjänst så ligger ett målgruppstest ute under en period som innefattar en förändring i menyn. Därför kan besökare se lite olika för stunden beroende om man blir utvald i testet utifrån en viss procent. Men vi tar i beaktning framöver att förändringen i menyn medfört att forumet kan uppfattas som svårare att hitta. Nu när det är många avdelningar så behövs det en tydligare struktur. Tack för din feedback.

Vänliga hälsningar
Tomas
Reseguiden
27 jan. 2015 00:31
Citerat från Tomas:
Hej,

inför vår lansering av vår nya pakettjänst så ligger ett målgruppstest ute under en period som innefattar en förändring i menyn. Därför kan besökare se lite olika för stunden beroende om man blir utvald i testet utifrån en viss procent. Men vi tar i beaktning framöver att förändringen i menyn medfört att forumet kan uppfattas som svårare att hitta. Nu när det är många avdelningar så behövs det en tydligare struktur. Tack för din feedback.

Vänliga hälsningar
Tomas
Reseguiden
Det förklarar fenomenet att Reseguidens meny ser olika ut på olika datorer ;-)
Håller med att den nya versionen gömmer forumet ännu mer.
Av Olanate - Utvecklare Reseguiden.se
30 jan. 2015 10:27
Japp floridasidan, det är förklaringen. Vi gör konstant målgruppstester där vi smyger ut nya funktioner till besökarna, inte bara menyförändringar.

//Ola
9 mars 2015 10:23
Citerat från Olanate:
Japp floridasidan, det är förklaringen. Vi gör konstant målgruppstester där vi smyger ut nya funktioner till besökarna, inte bara menyförändringar.

//Ola
Sitter jag hemma så kommer "Mer-fliken" och om jag kollar som jag gör nu, på jobbet så har jag inte mer-fliken. Det är ändå samma konto, borde inte det vara kontobundet och inte dator/IP-bundet?
Känns mer logiskt.. :)
Av Olanate - Utvecklare Reseguiden.se
9 mars 2015 10:34
Tjo

Jo det borde vara kontobundet, så länge besökarna är inloggade bara. Mängden av våra besökare gör det inte så det har inte varit prioriterat att göra det så ännu men det kan vara dags!

Mvh Ola
9 mars 2015 12:58
Det är inget problem för mig, jag tycker bara det är lustigt att det är annorlunda beroende på vilken dator jag använder.