Sol och bad

4 juni 2015 18:56
Visningar: 154
Jag är en kvinna 50+ som söker en likasinnad kvinna som vågar ta en sista minuten resa i början av juli..
Helst från Småland så man kanske kan träffas innan och lära känna varandra lite..gärna nån som är lite van att resa...carina
24 juni 2015 22:32
Hej!
Har du hittat någon reskompis ännu? Jag vill gärna åka på en sista minuten. Jag har rest en del. Förra sommaren var jag på Kreta själv. Tycker inte det skulle vara så roligt att ge mig i väg själv i år. Jag är 52 år och jobbar som telefonist i Tyresö kommun.
Vi hörs!
Hälsningar Anki Jansson
25 juni 2015 17:06
Hej anki va synd att du inte hörde å dig tidigare jag fick med mig min syster och systerdotter så vi är i Turkiet nu och har det skönt😊😊
25 juni 2015 19:34
Hej! Jag hoppas att ni har en underbar semester. Här i Sverige har ju sommaren inte kommit mågonvart. Ja jag var sen att komma på detta med reskompis på nätet. Jag har semester fr o m nästa vecka. Ja men kanske en annan gång.
Hälsningar Anki
17 sep. 2015 07:45
Hej! Tänkte vara ute i riktigt god tid. För mig ser det likadant ut nästa sommar. Skulle gärna åka till Grekland. Skulle du vara intresserad av det. Hälsningar Anki
23 sep. 2015 20:16
Hej anki har ingen aning om vad som händer nästa sommar..jag jobbar inom vården så det jag vet om sommaren är att jag har sen semester börjar vecka 30 tror jag vi kan väl se vad som händer...har du Facebook får du gärna skicka vänförfrågan jag heter Carina Karlsson där☺☺ p.s hade varit skönt att åka iväg nu och slippa det tråkiga vädret som är nu😊 ha de bra....
21 juni 2016 19:35
Hej Anki blir det nån greklandsresa i sommar min semester börjar v 29..kollar inte så ofta här men har facebook om du har det jag tror du kan söka på Carina karlsson vetlanda..hej