Sista minuten till Bangkok Mellandagarna?

4 dec. 2008 12:05
Visningar: 456
Hej!
Jag och min sambo vill åka till Thailand och Bangkok så snart efter Julafton som möjligt. Vi vill åka till Bangkok eftersom att min far har hyrt hus i Rayong, 2 timmars bussresa sydöst om Bangkok. Just nu så finns det bara ett alternativ om man vill åka 2 veckor och det är 29/12 med Fritidsresor för 8795:-.

Till min fråga: Tror ni att det kommer att komma in fler resor närmare jul och särskilt då med tanke på att de nu öppnat flygplatserna i Bangkok igen?
Är det någon med erfarenhet eller nån insideinfo från någon resebyrå/researrangör?

MVH

Jonas
4 dec. 2008 13:02
Hej Jonas!

För två dagar sedan pratade jag med Air France som jag åker med till bangkok från Gbg den 11:de dec,eftersom att jag såklart var orolig för om flighten skulle bli inställd eller ej.
Enligt den mycket trevliga telefonisten så hade väldigt många resenärer nu valt att ställa in sina resor å åka i jan,feb istället.Därmed ökade ju oxå vår chans att komma iväg,även om inte situationen hade ljusnat å flygplatserna öppnat som nu är fallet..Så personligen tror jag att det kommer att dyka upp billiga flyg stolar i sista minuten....men det gäller ju att hinna hitta dem innan alla andra oxå!
Lycka till å hoppas ni kommer iväg!

Tina*