Roadtrip nya zeeland?!

Av Ellliin
21 aug. 2015 11:44
Visningar: 42
Tjenare!

Mitt namn är Elin, en 22-årig modebloggare och fotofanatiker från Göteborg. Jag har fått en idé om att roadtrippa runt på Nya Zeeland / eller liknande i höst (förslagsvis november när Sverige är som sämst, men är öppen för annat självklart..). Undrar om det finns någon/några som går i samma tankar och har lust att haka på?! Exempelvis hyra en bil och köra genom dessa två öar. Jag älskar att fotografera så om det finns någon med samma intresse vore detta grymt (Vad sägs om en fotoresa kombinerat med äventyr?!). Men inget måste såklart. Bara roligt att träffa nya människor och uppleva Nya Zeeland. :D
Jag tänker mig i första hand att resa runt men vill du/ni vara kvar längre så är det självklart upp till varje person. Vem vet jag kanske blir kvar? Haha.

Vad sägs?! :D Hojta till om det finns intresse!
27 aug. 2015 23:53
Hej Elin! Det här låter ju hur bra som helst! Har skickat ett privat meddelande till dig :)
Av Petriii
6 sep. 2015 23:11
Heej! Jag är oxå jätte sugen på att roadtrippa runt i nya Zeeland i vinter !!
Medlemmen har tagit bort svaret
23 sep. 2015 21:16
Hej Elin! Låter helt underbart! Jag är också sjukt sugen på att upptäcka NZ nu i vinter! Sen har jag ett intresse för fotografering så det skulle vara kul att kombinera med att ta en massa fina foton samtidigt som man äventyrar! :D
Av Emna
24 sep. 2015 20:11
Hej!

Jag har tänkt att åka till Australien i december och även besöka NZ, men snarare i februari eller senare. Är det fortfarande intressant så hör gärna av dig :) (ni andra med så klart)
25 sep. 2015 12:39
Hej på er!

Grym idé Elin! :D Jag är en 21 åring från Gotland som bokat resa till Auckland i slutet av oktober. Reser själv och hade tänkt ta mig runt med buss men vore mycket roligare att hyra bil med någon/några fler såklart. Så finns det fortfarande plats i bilen är jag absolut intresserad! :)
26 nov. 2015 21:20
Hej Elin!

Om du inte bokat resa än så är jag också väldigt sugen på en roadtrip genom nya Zeeland! Kan tänka mig att åka när som helst, bara det är efter jul. Jag är 20 år gammal och från Halmstad och vill så gärna till nya Zeeland nu innan nästa höst då jag vill börja plugga. Tycker också att det är kul att fota och är ute efter massa äventyr och häftiga upplevelser!
Av Kirew
1 dec. 2015 08:44
Tjena Elin!
Jag är redan här borta och hänger
Men möter gärna upp dig och reser någonstans
Erik Wahlström heter jag på fejjan