Road Trip sommar eller höst 2015

8 nov. 2014 14:28
Visningar: 150
Hejsan!
Planerar att åka på en road trip i sommar eller i höst 2015. Tänkte vara borta allt mellan 1-6 månader då ingenting är bestämt än. Jag har inte bestämt om jag ska åka Europa runt, USA, Thailand, Indien eller annat.
Då alla jag känner är upptagna eller jobbar så har jag ingen att åka med så det vore trevligt med lite sällskap. Är öppen för förslag till destinationer så skriv gärna!!

Jag vill se allt mellan fina stränder till fartfyllda städer. Jag är lättsam och glad av mig så du får gärna vara desamma :)
9 nov. 2014 19:47
Hej! Funderar på roadtrip Australien i oktober -15 :) skulle det kunna vara något?
9 nov. 2014 22:18
hejsan! :)
Ja det skulle inte vara så tokigt, hur länge hade du tänt stanna? har du nå speciella planer?
Egentligen så vill jag komma iväg redan i Augusti någonstans men skulle nog kunna sträcka mig till oktober.
9 nov. 2014 22:43
jag tänkte nog stanna minst 5 månader.. försöka vara livsnjutare första månaden sen jobba sig runt :) vad jag har fattat för är det bäst att åka i oktober då deras sommar börjar & alla backpackers anländer! jag vill se landet men mest sydney :) hur tänker du? det ända jag inte tänker göra är bungylumping & liknande, men står gärna & supportar :P
9 nov. 2014 22:58
okej :) jag har inte tänkt så noggrant ännu. Känner bara att jag vill åka iväg och Australien verkar nice. Väldigt många som åker dit. :) haha jag tror nog inte jag vill ge mig på bungylumping heller! Jag vet inte riktigt hur många månader jag tänkt stanna men 3-4 ungefär.. om man inte trivs allt för bra och stannar längre hehe:)
9 nov. 2014 23:02
nej inte jag heller egentligen, vill som du mest iväg! tror det mesta faller på plats när man väl är där, bara man har lite skinn på näsan & lite go liksom :) samma här, kanske aldrig vill åka hem? vill ju gärna resa i usa också, men australien kommer först!
9 nov. 2014 23:06
Jaa jag vill med åka till usa! LA och New York mest :) Vill bara ge mig av och leva livet lite. Världen är för stor för att bara vara på ett och samma ställe. :)Hur tänkte du bosätta dig där förresten? Har du åkt på långa resor förut? Jag har inte så stor koll hur stor budget man bör ha haha.
9 nov. 2014 23:12
jaa!!! jag tänkte att flyga över till ny från brisbane när man är klar i aussie, sen köpa någon skrothög till bil ( okej, inte för trasig ) & bila till la! känner att the skys the limit om man bara ger sig fan påt! har läst mej till att man bör räkna med 20.000/ månad i australien, men man borde ju kunna komma ned om man snålar? tänker mat osv, man får snåla! jag tänker nog hostels eller försöka fixa jobb på någon farm som erbjuder boende! i usa, vete tusan än haha! har inte kommit så långt. har inte rest långt förr, men är tvärsäker på att jag klarar det har flyttat själv till norge & reste även ensam till tomorrowland i belgien i somras :) det jag har lärt mej är att det mesta löser sig & att folk över lag är väldigt hjälpsamma!
9 nov. 2014 23:21
Åh!! har alltid velat åka till Tomorrowland! Måste vara en riktig upplevelse haha. Okej, ja man får ju snåla lite. Jag behöver inte ha något lyx bara man hittar nå helt okey hostel eller annat så blir det nog jättebra :)
Det låter bra att folk är hjälpsamma! :)
9 nov. 2014 23:23
adda mej på facebook lättare att prata där :) nadine askerblom, finns bara jag haha :P