Updaterad av Loocy
för 3 år sedan
Hej,
Jag håller på att ta fram en lista på de svenska resebloggar jag gillar bäst. Nu behöver jag tips på massor av bra resebloggar.
Har du kanske en egen reseblogg, eller läser du någon som du kan rekommendera?
//Paulina ... Loocy: Jag är också väldigt sent ute på bollen här, men vill ...
USA
Cajsa_sto,
27 feb. 2014
Updaterad av Pellewester
för 6 år sedan
Hej,
Jag ska göra en roadtrip i Kalifornien i sommar och samlar på bra tips :)
Har snappat upp en och annan blogg om roadtrips i ett par inlägg, vilket är jättekul.
Men jag är säker på att det finns fler, så har du en blogg över din resa så tar jag gärna emot länk dit.
Har ni också tips ...
USA
Ingridjosefin,
29 maj 2017
Updaterad av Andreassofus
för 7 år sedan
Hej allihopa,
Vi har startat en blogg med anledning av vår roadtrip i västra USA som går av stapeln om en vecka. Vi skriver lite om förberedelser innan, planerad rutt mm, samt kommer uppdatera längs vägen. Vet själv hur roligt jag tycker det är att läsa resebloggar, särskilt när man kanske ...
Updaterad av Barabrittiskt
för 10 år sedan
Lite dött på RG just nu va, hoppas att det dyker upp några som vill diskutera lite resebloggar. (och med resebloggar menar jag även andra typer av "resehemsidor", men just nu gör man dem ju egentligen alltid i något av bloggverktygen)
Hur ser den optimala resebloggen ut enligt dig? Vad gillar du ...
USA
Blidsberg,
31 jan. 2014
Updaterad av Cowgirlpower_88
för 10 år sedan
Hej!
Jag ska åka till USA och köra kust till kust i sommar. När jag sökt efter information på nätet om en sådan resa har jag hittat lite här och lite där. Därför har jag börjat skriva blogg om allt jag gör inför resan och jag kommer även blogga från resan och efter den. Allt för att andra ska ...
Sverige
Asientrip,
18 juni 2013
Updaterad av Nisse2ears
för 11 år sedan
Hej, just nu driver jag en reseblogg (www.asientrip.se) och skulle gärna vilja samla så många resebloggar som möjligt på min sida. För er som är intresserad av att dela med era bloggar, vänligen ge mig:
-Namn på bloggen
-Bloggadress
-Kort information om bloggen
Tack i förhand ! :) ... ...