Restips familj på 5 jul nyår ca 3 veckor,? Ingen charter!

Av Candy
31 jan. 2010 15:44
Visningar: 485
Jag har nu suttit och surfat runt, letat, kollat och javisst det finns massor. Men skall forsöka tillgodose alla i familjen. Min man och jag samt 3 tonåringspojkar som då är 18 och tvillingar på 15. Det skall vara sol och bad samt saker att se och uppleva. Inte vara på samma ställe hela tiden. En liten mix under ca 3 veckors tid jul/nyår. Vi är öppna för allt bara det är varmt (hade min man fått bestämma 100% hade det blivit Svalbard hujedamig)Så 4 mot 1 = Värme. Alla tips och förrslag mottagis. Alla väldsdelar är ok.
Av Trea
31 jan. 2010 15:57
Svalbard låter ju spännande! ;) Oj, det finns ju massor av ställen att välja på! Två ställen som vi tyckte mycket om:

Vietnam: Fina stränder, vänliga människor, god mat, matlagningskurser, båtturer, grottor, hinduiska tempel, lämningar från kriget m.m.

Tanzania och Zanzibar: Fantastiskt fina stränder, båtturer, fisketurer, safari, kryddsafari, swahilirestauranger m.m.

Men det finns säkert massor av andra förslag också... Det ska bli spännande att höra vad ni väljer för resmål!
Av Hawaii
1 feb. 2010 04:13
Du sade "alla tips och förslag!" - Hawaii har sol och värme och bad och massor med intressanta och vackra platser på olika öar. Kanske kan tillfredställa även din man eftersom han vill resa till en ö!! OK, lite annan riktning och lite längre bort, men i alla fall. Jag har själv varit på Svalbard - men Hawaii har definitivt mycket mer att erbjuda!