Ressällskap till Asien i mars

1 jan. 2016 13:20
Visningar: 23
Hejsan!

Jag är en nybliven 19-åring som är grymt sugen på att ge mig ut i Asien 1- 1,5 månad för att resa runt och leva livet. Asien har alltid varit lockande för min del. Vill hålla mig till de sydöstra delarna och gärna fler länder än ett. Är öppen för förslag och mest glad om jag hittar någon som är öppen och äventyrlig av sig. Dyka, sola, upptäcka nya saker och platser är väl det jag helst skulle vilja göra. Testa något annat än Sverige helt enkelt.

Jag älskar att träffa nya människor och har inga svårigheter att lära känna nya människor. Vill gärna resa med en lättsam och rolig person. Kille eller tjej spelar ingen större roll. En mindre blandad grupp hade också varit kul! Problemet är att jag inte vill resa ensam och mina vänner är inte så peppade på att sticka utomlands under en längre tid. Därför gör jag nu ett försök till att hitta en eller flera roliga människor att åka med.
17 jan. 2016 21:41
tjena!
Är också sjuk sugen på Asien, skulle åkt med en polare men det blev strul med hans jobb.
Pga jobb kan jag inte sticka tidigare än mars, så detta vore ju perfekt! Heter anton Brandt på facebook om du vill skicka iväg ett pm och snacka mer om det :)
8 feb. 2016 19:25
Tjena!
Letar också resesällskap. Jag är 21 år och bor i Kalmar. Är sjukt sjukt sugen på att komma iväg. Vart spelar inte så stor roll egentligen. Men är antingen sugen på USA eller typ Asien.
Men jag är ute efter samma saker som dig. Sola, hitta på roliga saker och träffa nya människor.
Jag jobbar också och kan därför komma iväg tidigast mitten/slutet av mars.

Hör av dig så kan vi ju snacka om saken. Daniel Långberg heter jag på Facebook!
10 feb. 2016 14:16
Tjena, behöver också åka iväg men vill gärna åka i mars/april någon gång! Är ganska öppen för förslag och Asien, Venezuela och Island är några som verkar roliga att åka till!
Hör gärna av dig!
Av Robiiin
12 feb. 2016 23:08
Hallå folket är också sugen på detta! Har ni kommit någonstans i planeringen??
Ha det bra!
16 feb. 2016 10:37
Hej David!! Befinner mig i Filippinerna och mitt resesällskap åker hem den 7 samt 8e mars och efter det vill jag gärna till Indonesien och kanske Thailand. Lite sugen på Burma också! Hade tänkt att komma hem i slutet av april/i början av maj men vill inte vara borta för länge! Jag är glad och social. Gillar äventyr mer än lata dagar på stranden! Snorkling, vandring och allmäna äventyr är vad jag vill göra! 😄 Skriv till mig privat eller via min facebook Emma Norman om du är intresserad! Tjaooo
16 feb. 2016 10:39
Men är öppen för förslag! Känner mest att Bali är ett måste! 🙈