Resa till London, Barcelona, Paris sommar 2014?

5 nov. 2013 14:49
Visningar: 243
Hejhej

Funderar på att dra runt till olika länder i sommar, exempelvis ta flyget till London för att sedan dra vidare till Frankrike och sedan Spanien. Eller nåt liknande. Kan även ske med tåg.

Var i Barcelona i somras en månad och älskade staden! så vill lätt åka tillbaka till den nästa sommar 2014. Någon annan som e på samma spår?? Eller bara vill ta sig ut i världen och har liknande tankar som jag?
Vill helst vara borta ett par veckor.

Hör gärna av er tack och hej, Alexandra
5 nov. 2013 23:36
Jag tänkte bara säga att om du åker till Paris, missa inte att åka på guidad segway-tur vilket är ett mycket annorlunda sätt att se sig omkring och samtidigt få stadens historia berättad för sig (på engelska). Jag gjorde det (i Paris) i förra veckan och det var hur kul som helst!

Så nu planerar jag att åka på resa till alla städer där det arrangeras guidade segway-turer. :-)
12 feb. 2014 19:51
Hej!
Jag har under en längre tid varit supersugen på att resa runt i Europa i sommar, dessvärre har jag inte lyckats hitta någon som har tid eller möjlighet att vara borta lika länge som mig.

Jag är väldigt öppen för förslag när det gäller vart, jag vill dock gärna besöka Barcelona och också även något ställe i Italien. Jag kommer även att vara i Holland då jag bott där men det skulle jag kunna avsluta med själv om intresse inte finns :)

Hur många länder planerar du att besöka?
Av Sofie83
16 feb. 2014 09:23
Jag har tänkt exakt samma tanke! Ca en vecka per stad, hade ev tänkt mig Rom också.