Resa runt i EUROPA

25 apr. 2016 21:41
Visningar: 540
Hej!

Är så sugen på att bara dra ut i världen och resa runt och upptäcka. meeeen har ett jobb för tillfället så kan tyvärr inte bara sticka. dock är jag ledig i fyra veckor i sommar, tänkte dra runt i Europa då. ingen aning om vart eller hur men jag måste ut i världen. hade varit så kul att hitta en resekompis som är sugen på lite småturer genom Europa (till en början, sen vill jag längre iväg). vill testa på allt! Mat, utelivet, turista, träffa massor nya människor som tar en till nya platser, smultronställen, aaaallt som korsar vägen helt enkelt, är öppen för alla möjliga förslag!
8 maj 2016 20:57
Hej, det du skriver är precis vad jag drömmer just nu!!! Är mest inne på Frankrike/Paris, men skulle definitivt kunna tänka mig Spanien/Barcelona eller Berlin också. Jag är dock bara ledig tio dagar mellan 6 - 16 Juni. Något som passar?
Jag vill precis som du träffa massvis med nya människor, sitta på uteserveringar och sippra vin hela dagarna, bruncha på mysiga kaféer, läsa en bok i en park och dansa på en bar någonstans och bara ha det häääääärligt.

Kraaaaam
10 maj 2016 18:43
åh vad kul! det är Frankrike som jag varit inne på mest nu det senaste så att åka dit hade varit perfekt! kan kolla upp om jag kan vara fri de dagarna för tror tyvärr att jag jobbar där. Låter som vi har samma tankar om vad vi vill göra på resan så hade verkligen varit askul!
10 maj 2016 20:46
Jaaaa, kolla upp det! Ligger uppe relativt billiga flygbiljetter nu från GBG-Paris, skulle ju bara kunna vara en weekend ons/tors-sön eller något. Hade vart superkul att få bokat något!!!
10 maj 2016 20:58
Åhh jaa ska kolla, borde kunna fåtill en weekend iallafall!! Har du Facebook där vi in skriva mer?
10 maj 2016 21:10
Absolut, Estelle Beaunez Lundqvist heter jag där!
Av Nora123
11 maj 2016 01:20
Hallå får man hoppa in här??? Jag är 21, sugen på att åka runt i Europa i sommar. Helst i slutet av maj/ början av juni.
Vill mest dricka vin, dansa barfota och äta massa pasta. Öppen för alla möjliga förslag sålänge Italien är inkluderat!
11 maj 2016 04:44
Jaa självklart får du hoppa in!! Just nu är det Frankrike/Paris som lockar mig och Eestelle här. Vi funderar på en weekend där i början av juni, bara roligt om vi blir fler som åker!
Av Nora123
11 maj 2016 11:28
Låter hur kul som helst, men jag är verkligen inställd på minst två veckors tågluff och besöka massa olika ställen. Hoppas er resa blir bra!