Resa i aug? Öppen för förslag, vill resa iväg:)

Av Dira
30 juni 2014 13:21
Visningar: 346
Hej!

Jag har haft planer på att åka ner till Turkiet i 2 månader, men då det tagit slut mellan mig och killen därnere så är jag öppen för förslag! Slutar jobba sista juli och vill uppleva världen. Är intresserad av att se nya länder och uppleva kulturerna och atmosfären där! Värme skadar ju inte heller:) som sagt, inte så många planer, har aldrig riktigt trivs här i Sverige och nu när jag dessutom mår skit över dumpningen tänkte jag åka bort lite.

Är väl en glad, 23 årig social tjej, rätt resvan, inte riktigt partytypen även om det är härligt att gå ut nån gång:) ja.. Blev ett lite flum inlägg men vafasen:) är det någon som har någon rolig reside kan ni väl höra av er?
30 juni 2014 17:01
Du vill inte ner till Turkiet ändå och njuta av staden, folket, maten och solen istället för att haka upp dig på turkarna? :-D
Medlemmen har tagit bort svaret
Av Kehan
30 juni 2014 19:09
Hej! Jag är en glad och social kille på 22 år som är sugen på att åka ner till Sydamerika de två sista veckorna i augusti. Jag är inte heller ute efter någon festresa utan vill framförallt uppleva landet! Är väl först och främst dominikanska jag vill till eller Panama men är helt öppen för förslag! :)
16 juli 2014 02:38
Citerat från Dira:
Hej!

Jag har haft planer på att åka ner till Turkiet i 2 månader, men då det tagit slut mellan mig och killen därnere så är jag öppen för förslag! Slutar jobba sista juli och vill uppleva världen. Är intresserad av att se nya länder och uppleva kulturerna och atmosfären där! Värme skadar ju inte heller:) som sagt, inte så många planer, har aldrig riktigt trivs här i Sverige och nu när jag dessutom mår skit över dumpningen tänkte jag åka bort lite.

Är väl en glad, 23 årig social tjej, rätt resvan, inte riktigt partytypen även om det är härligt att gå ut nån gång:) ja.. Blev ett lite flum inlägg men vafasen:) är det någon som har någon rolig reside kan ni väl höra av er?
Hej!
Jag kan åka efter vecka 34, billigt och till sol och bad, relax och mat :) läs min profil och min tråd i forumet så kan du höra av Dig om det verkar intressant :)
Av Antalya
16 juli 2014 08:03
Vill resa 2 veckor början av augusti till Turkiet och även besöka vidare till Batumi som ligger i Georgien, gränsen till Turkiet , man tar antingen båt eller buss. Vill gärna hinna både sola, bada och äta gott och se sevärdheterna. det blir en hel äventyr.
Medlemmen har tagit bort svaret
Av Rebbi92
23 juli 2014 23:32
Hejhej! åååh lät ju inte alls kul att det tog slut ju.. :/ men jag är också supersugen på att resa! En all inclusive resa skulle va grymt, bara komma bort och njuta..