Phuket över jul och nyår.

20 dec. 2015 05:13
Visningar: 102
Hejsan!
Jag bor i Bangkok men tänkte bege mig mot Phuket för att fira jul och nyår snart.
Det skulle vara svinkul att möta upp någon annan svensk för lite middagar, sol och bad och äventyr.
Jag har mest umgåtts med thaifolk sen jag kom hit så det skulle vara skönt att snacka lite svenska igen :D
Kanske kan vi boka in oss på ett julbord tillsammans?

Kille eller tjej spelar ingen roll!

Hör av dig!
Av Idakru
20 dec. 2015 10:03
Hej ! Vi är 2 tjejer som är i Phuket (patong) under julen, ses gärna på någon middag eller kanske julbord. Hör av dig om du vill ! Fb:Ida Kruuse
20 dec. 2015 11:08
Hej allihopa!
Vad roligt att det kommer att finnas folk i Patong under jul, trodde att jag skulle vara den enda människan från Sverige där :)
Jag åker dit den 23:e december och tillbaka den 1:a januari. Vore jätteroligt att träffa lite folk och hitta på något för att jag åker själv. Julbord låter som en bra ide, hörs av via what’s up, viber eller kik?
21 dec. 2015 04:53
Svarat er båda på pm!

Är det fler som befinner sig i Patong/Phuket under jul/nyår och efterföljande dagar så hojta till.
22 dec. 2015 14:23
Hallå! Är i Karon/kata över julen! :) Nyår är inte bestämt än. Hittar gärna på något! :)
22 dec. 2015 14:52
Hej! Roligt att flera är i Phuket över julen! Kata är bara 30 min från Patong, kom gärna förbi!
22 dec. 2015 15:25
Ja Jag är gärna på om ni ska ut o käk på julen eller något annat skoj! :) skriv gärna på fb Jimmie Evaldsson samma profilbild som här! :)
22 dec. 2015 15:46
Jag dimper ner den 28e så kommer fira nyår där iallafall.
(initialt bokat hotel på Karon)

Marcus Lundgren på FB. Har ni några planer så hör av er, fejjan eller PM här funkar det också!
23 dec. 2015 02:21
Sådär ja! Verkar kunna bli ett gäng! 😀
Jag har precis gått på bussen efter en 12h tågresa haha.
Bör vara incheckad och klar runt 3-4 idag.