Om personen brevid dig somnar på planet och du MÅSTE på toa.....

18 maj 2008 01:30
Visningar: 835
hur gör du då??? jag har blivit sittandes längst in vid fönstret i timmar för att tjejjen längst ut somnade och jag kunde inte ta mig förbi. haha varför väckte jag henne inte?? det kan man ju undra???

Är det någon som har någon rolig historia om vad som hänt på ett flygplan. Någon märklig passagerare eller så??
18 maj 2008 10:25
När vi reste hem från Tenerife för några år sen, hände följande. Det blev turbulens snabbt och min man som redan var utanför toaletten, blev tillsagd att gå tillbaka till sin plats och sätta på bältet. Men, sa han jag behöver NU, annars kissar jag på mig. Ja, skyll dig själv då, sa flygvärdinnan. Han gick in och började sitt värv, men planet hoppade upp och ner och skakade förfärligt, så han kissade överallt, men inte där han skulle.
Av Sisso
18 maj 2008 12:05
Jag väntar med spänning på historier om den mytomspunna 10 000 meters klubben! :)
Av Veiken
18 maj 2008 12:14
En av dom första gångerna min dotter flög, tyckte hon det var så roligt att gå på toa ombord på planet så hon gick in, låste om sig, kom ut och ställde sig genast sist i kön och så höll det på hela resan. När vi sa till henne så sa hon bara: Men mamma jag är ju kissenödig!
Vi visste i alla fall var hon fanns:)
Dom andra passagerarna var snälla och tyckte det var OK.
19 maj 2008 13:19
Citerat från gullsing:
När vi reste hem från Tenerife för några år sen, hände följande. Det blev turbulens snabbt och min man som redan var utanför toaletten, blev tillsagd att gå tillbaka till sin plats och sätta på bältet. Men, sa han jag behöver NU, annars kissar jag på mig. Ja, skyll dig själv då, sa flygvärdinnan. Han gick in och började sitt värv, men planet hoppade upp och ner och skakade förfärligt, så han kissade överallt, men inte där han skulle.
Haha det var otroligt roligt tycker jag.!!!!
19 maj 2008 13:20
Citerat från veiken:
En av dom första gångerna min dotter flög, tyckte hon det var så roligt att gå på toa ombord på planet så hon gick in, låste om sig, kom ut och ställde sig genast sist i kön och så höll det på hela resan. När vi sa till henne så sa hon bara: Men mamma jag är ju kissenödig!
Vi visste i alla fall var hon fanns:)
Dom andra passagerarna var snälla och tyckte det var OK.
haha vilken söt unge!!! vetinte om jag tycker toan är så fräsh haha men det var väll spännande!! =)
Av Veiken
19 maj 2008 13:40
Citerat från karrokarro:
Citerat från veiken:
En av dom första gångerna min dotter flög, tyckte hon det var så roligt att gå på toa ombord på planet så hon gick in, låste om sig, kom ut och ställde sig genast sist i kön och så höll det på hela resan. När vi sa till henne så sa hon bara: Men mamma jag är ju kissenödig!
Vi visste i alla fall var hon fanns:)
Dom andra passagerarna var snälla och tyckte det var OK.
haha vilken söt unge!!! vetinte om jag tycker toan är så fräsh haha men det var väll spännande!! =)
Hon är 37 år nu och kom hem från Kina för nån vecka sen. Hoppas inte hon höll på så då :)
Av Curly
19 maj 2008 16:45
När jag flög från Singapore till nya Zeeland blev toaletterna fulla (flygvärdinnan sa att det aldrig hänt förut), så de sista 5 timmarna fick ingen gå...gissa om folk sprang som tokar mot toaletterna när vi äntligen landat!
Av Alfva
20 maj 2008 10:05
De få gånger det har hänt så klättrar jag över.. :) Brukar funka!
Men oftast väljer jag platsen längst in eftersom jag har en tendens att sova bort större delen av alla flygningar!
Av Charina
20 maj 2008 10:33
Sätter man sig vid gången så får man stå sitt kast. Hade väckt vederbörande, tveklöst!

Beträffande kissnödiga män. Män har inte fått en "pick" för att de ska STÅ o pinka. Sitt!

Ungen som sprang på toan för att det var roligt. Inte alls nån gullig unge. Bortskämd! "Visst får lilla Lisa göra så, hon tycker ju det är roligt" Hade jag varit med på den flighten så hade jag sagt ifrån.

Ja, gud va jag är hemsk. Jag vet det. *L*
22 maj 2008 21:43
Citerat från curly:
När jag flög från Singapore till nya Zeeland blev toaletterna fulla (flygvärdinnan sa att det aldrig hänt förut), så de sista 5 timmarna fick ingen gå...gissa om folk sprang som tokar mot toaletterna när vi äntligen landat!
Haha men herregud är det möjligt. Men gud om man måste gå då. jag hade itne druckit en droppe till på det flyget ialladall!! haha vilken rolig historia!
22 maj 2008 22:04
Citerat från karrokarro:
Citerat från curly:
När jag flög från Singapore till nya Zeeland blev toaletterna fulla (flygvärdinnan sa att det aldrig hänt förut), så de sista 5 timmarna fick ingen gå...gissa om folk sprang som tokar mot toaletterna när vi äntligen landat!
Haha men herregud är det möjligt. Men gud om man måste gå då. jag hade itne druckit en droppe till på det flyget ialladall!! haha vilken rolig historia!
Eller ännu värre... Om Montezuma knackar på och vill hämnas!!