Nya Zeeland Januari 2017

15 sep. 2016 20:46
Visningar: 150
Hej!

Har tänkt mig att åka till Nya Zeeland i början av januari och stanna där ca 2,5 månad för att sedan ta mig till Bali för ett par veckor.

Vill gärna hyra bil/campervan och ta mig runt hela landet för att få se och uppleva å mycket som möjligt!

Är en glad och lättsam 20 årig tjej som längtar efter massa nya äventyr och adrenalinkickar!

Hör jättegärna av dig om du går i samma tankar som mig, hade varit kul att åka tillsammans med någon!

//Josefine
Av Mariaek
16 sep. 2016 08:17
Hej! jag vill till nya Zeeland! Älskar natur, och äventyr. vill se så mycket som möjligt av landet så har också tänkt mig campervan eller hyrbil. Lägg till mig på fb om du vill skriva mer :) Maria Frykén
16 sep. 2016 08:37
Hej! Vill också hyra en bil och bara köra runder nån stans, hade gärna hängt med :)
16 sep. 2016 09:26
Men vad roligt tjejer!
Lägger till dig Maria! :)
Johanna, lägg gärna till mig på Facebook så kan vi prata mer! Josefine Almqvist, Mörbylånga. Står vid en klippa vid havet på min profilbild :)
18 sep. 2016 20:43
Citerat från Josefinealmqvist:
Hej!

Har tänkt mig att åka till Nya Zeeland i början av januari och stanna där ca 2,5 månad för att sedan ta mig till Bali för ett par veckor.

Vill gärna hyra bil/campervan och ta mig runt hela landet för att få se och uppleva å mycket som möjligt!

Är en glad och lättsam 20 årig tjej som längtar efter massa nya äventyr och adrenalinkickar!

Hör jättegärna av dig om du går i samma tankar som mig, hade varit kul att åka tillsammans med någon!

//Josefine
Hej!

Jag är också jättesugen på att åka till Nya Zeeland i början av året och sedan röra mig vidare mot kanske Australien och Bali! :)
Hade gärna hängt med ! :)
19 sep. 2016 07:40
Citerat från Juniorrhodin:
Citerat från Josefinealmqvist:
Hej!

Har tänkt mig att åka till Nya Zeeland i början av januari och stanna där ca 2,5 månad för att sedan ta mig till Bali för ett par veckor.

Vill gärna hyra bil/campervan och ta mig runt hela landet för att få se och uppleva å mycket som möjligt!

Är en glad och lättsam 20 årig tjej som längtar efter massa nya äventyr och adrenalinkickar!

Hör jättegärna av dig om du går i samma tankar som mig, hade varit kul att åka tillsammans med någon!

//Josefine

Visa mer
Hej!

Jag är också jättesugen på att åka till Nya Zeeland i början av året och sedan röra mig vidare mot kanske Australien och Bali! :)
Hade gärna hängt med ! :)
Vad roligt! Lägg till mig på Facebook så kan vi prata mer där! :)
19 sep. 2016 10:40
Hej!

Jag är också sugen på att åka till Nya Zeeland i början på året och resa runt och även kanske jobba där ett tag :)
skulle gärna vilja följa med!:)
19 sep. 2016 18:18
Citerat från Idafahlborg:
Hej!

Jag är också sugen på att åka till Nya Zeeland i början på året och resa runt och även kanske jobba där ett tag :)
skulle gärna vilja följa med!:)
Härligt! Är nyfiken på hur du tänker dig din resa, så du får också gärna lägga till mig på Facebook så kan vi skriva lite lättare där :)
20 sep. 2016 14:02
Hej! Är också taggad på NZ efter nyår! Agnes Mårtensson heter jag på fb om du vill snacka mer där :) !
Medlemmen har tagit bort svaret
8 okt. 2016 19:00
Hej! Bokade precis flygbiljett i veckan tillsammans med Maria! Hoppas ni andra hittar någon att resa med, och att ni får en fantastisk resa när ni är där!

Man kan ju alltid mötas upp där för en kaffe eller utflykt! :)
Diskussionen är stängd för nya svar