Nya Zeeland höst/vinter 2017

5 jan. 2017 23:04
Visningar: 380
Söker sprallig reskompis inför äventyr i Nya Zeeland! :) working holiday visa!
13 jan. 2017 00:00
Tänker dra till Australien och nya Zeeland i höst för att jobba och backpacka. Hör gärna av dig på Facebook, Markus Timander heter jag dör så kan vi snacka mer om resplanerna :)
Medlemmen har tagit bort svaret
14 jan. 2017 14:15
Hej :) Jag har bott i Australien två år och förbrukat mitt jobbvisum där, givetvis är jag på att åka över dit också såklart:)

Men vore topp att åka till NZ ihop!

Skriva vidare på FB? Kristina, vad heter du där?
14 jan. 2017 14:38
Är också inne på samma period. :)
Medlemmen har tagit bort svaret
Medlemmen har tagit bort svaret
30 mars 2017 05:47
Hello!! Även jag är inne på samma spår att dra till NZ på ett working holiday visa I höst!! Hör gärna av er på FB!!:)
30 mars 2017 09:31
Vad heter du på fb då Mariaalice? :)
30 mars 2017 13:05
Jag är också intresserad! Har vart i Australien i 1år och vill upptäcka NZ denna gången :) Vilka datum tänker ni er?
Medlemmen har tagit bort svaret
Medlemmen har tagit bort svaret
31 mars 2017 05:20
Citerat från Macke912:
Vad heter du på fb då Mariaalice? :)
Maria Ögren
31 mars 2017 09:39
Citerat från Isabellhei:
Hej Therese, jag har bestämt att jag ska åka i september/början av oktober:)
Vad är dina planer? Jobba och resa i 1år? :) Något speciellt jobb du skulle vilja jobba med eller öppen för de mesta?
1 apr. 2017 02:51
Jag har också tänkt runt mitten på september!! Har tänkt åka till Melbourne först i kanske en vecka o mellanlanda lite och träffa gamla vänner och sen åka över till NZ, kanske roadtripa lite och därefter söka jobb beroende på vart man känner att man vill bo!
Citerat från Isabellhei:
Hej Therese, jag har bestämt att jag ska åka i september/början av oktober:)
20 apr. 2017 11:33
Hej karin! Ver inte om du hunnit kommit längre med dina planer mot nya zeeland? Men jag är också sugen på att åka på ett work holiday visa till nya zeeland mot vintern och söker nån trevlig människa/människor med liknande planer! 😀 Skriv på facebook och det är lättast att söka på min mail (Logga in för att se e-postadress) 👍
Medlemmen har tagit bort svaret