Köpa snus i singapore/Patong

28 nov. 2013 07:56
Visningar: 1481
Någon som vet om det går att köpa snus i singapore ? Åker ner 3:e december. Kommer till Patong den 12:e, någon som vet om det går att få tag på i Patong då? Tips på detta ilandsproblem mottages tacksamt. :-)
Av Hille2
28 nov. 2013 08:14
Jag brukar inte åka till Patong men kan garantera att det finns på en stor turistort där många svenskar håller till.
28 nov. 2013 08:20
Jo självklart finns det, men bra att lägga ut lite trådar så man vet vart man skall ta vägen gför att köpa.
Av Hille2
28 nov. 2013 08:32
Förstår dig...ett liv utan snus är inget roligt liv ;)
Av Marilcj
29 nov. 2013 07:13
Ta m en stock, hittar du snus är det oftast portion!
En o annan skräddare många svenska kunder brukar va bra ställe o hitta snus på!
Av Hille2
29 nov. 2013 07:53
Citerat från Marilcj:
Ta m en stock, hittar du snus är det oftast portion!
En o annan skräddare många svenska kunder brukar va bra ställe o hitta snus på!
Kan inte hålla med där. Vi sprang tex runt i Hua Hin i fjol sommar och letade portionssnus en halv dag utan att hitta någon. "Vanlig" snus av märkena Ettan och General fanns det dock gott om. Till slut hittade vi thailandstillverkad portionssnus på en bar, som jag lustigt nog har för mig hette nåt med "Skandinavien" ;)
29 nov. 2013 08:18
Ja jag brukar ta med så det räcker, men när vi skall åka till singapore först så vill man inte ta med en massa snus och tulla för.
Av Marilcj
30 nov. 2013 02:43
Citerat från Hille2:
Citerat från Marilcj:
Ta m en stock, hittar du snus är det oftast portion!
En o annan skräddare många svenska kunder brukar va bra ställe o hitta snus på!
Kan inte hålla med där. Vi sprang tex runt i Hua Hin i fjol sommar och letade portionssnus en halv dag utan att hitta någon. "Vanlig" snus av märkena Ettan och General fanns det dock gott om. Till slut hittade vi thailandstillverkad portionssnus på en bar, som jag lustigt nog har för mig hette nåt med "Skandinavien" ;)
I Hua Hin har du åtskilliga som säljer portionssnus, framförallt skräddare o svenskägda ställen, de flesta får nerskickat stockar fr svenska kunder, nedanför stora Templet o gatorna där nerigenom framförallt.
Även bekanta som bor där året om som jublar när vi andra kommer ner så de får lössnös för de är trötta på portion....men ska tipsa dom om o leta efter nått m "Skandinvien"
Av Hille2
30 nov. 2013 08:55
Den Thailandstillverkade snusen var jättegod och priset var bra. Dessutom var tobaken ekologiskt odlad ;)
Baren/restaurangen låg inte nere i barträsket utan längre upp i närheten av järnvägen.
Av Bengtar
30 nov. 2013 09:39
I Singapore har jag för mig att det finns på IKEA.