Hotell i Gdansk

Av Lewend
4 maj 2023 09:52
Visningar: 234
Hej
Har bokat om från Sopot till Gdansk .Tar gärna emot tips på fyrstjärnigt hotell som ligger centralt .
Tack för svar
Hälsningar
Katarina
Av Hawaii
4 maj 2023 17:01
Har själv aldrig varit där men ska dit fyra nätter i augusti och träffa min dotter med familj och vi har bokat Holiday Inn Gdansk City Centre som verkar bra.
Av Lewend
4 maj 2023 19:30
Citerat från Hawaii:
Har själv aldrig varit där men ska dit fyra nätter i augusti och träffa min dotter med familj och vi har bokat Holiday Inn Gdansk City Centre som verkar bra.
Ha ha vad roligt har precis tittat på detta hotell som verkar bra . Tack för svar 😊
Av Stieri
5 maj 2023 17:50
Bodde på ett hotell som hette Celestin Residence i Påskhelgen, låg inom gångavstånd från huvudstråket, mycket bra och prisvärt.
Av Lewend
5 maj 2023 21:10
Hej
Tack så mycket för svar , skall kolla detta.
Tar gärna emot några tips förutom sevärdheter ex något att göra på kvällen restauranger ,musik / barer / pubar . Min kusin och jag är ju i samma ålder som du . Eftersom du nyligen har varit dit .Hälsningar
Katarina
Av Stieri
6 maj 2023 10:04
Så mycket kvällsflanerande blev det inte för våran del, var ut och åt och det var i stort sett var vi gjorde, huvudsyftet med resan var att besöka Varglyan i östra Polen samt att få se lite av Polska landsbygden, resan tog drygt tre timmar och var mycket intressant, prisnivån i Polen har höjts ganska kraftigt under dom 3 besöken jag gjort under 10 års tid.
Av Lewend
6 maj 2023 15:21
Hej
Tack för svar . Oj det var en annorlunda resa. Vi kommer att vara bara i Gdansk och ev en tur till Sopot. Är ju bara i Polen i 4 dagar .Vi får se vad resan har att erbjuda .
När det gäller ekonomin så är det faktiskt mer lönsamt att åka mot öst enligt reseexpert som jag lyssnade på på nyheterna.
Hälsningar
Katarina
Av Stieri
7 maj 2023 07:00
Vill man komma billigt undan i forna Öststaterna, så blir det längre ner, Slovakien, Rumänien och Bulgarien, Ungern som det var väldigt billigt i när jag var dit för 20 år sedan är väl inte speciellt billigt längre.