Flytta till Nya Zeeland

13 aug. 2015 00:04
Visningar: 169
Jag har googlat runt lite och insett att mitt hjärta tillhör Nya Zeeland. Jag vill boooo däääär men inte ensam!!! Är någon utav er intresserade av en flytt dit? Man kan söka jobb som pretty much anything, och varför inte börja resan med att hyra en CAMPERVAN (!!!!!) <--- HUR KUL!! Och glida runt i den i någon vecka!!

Desto fler desto roligare, blir vi ett gäng blir det hur mysigt som helst och ha en lägenhet ihop, vilket minne att berätta för barnbarnen..

Hör av er<33
16 aug. 2015 10:19
Jag vill också till Nya Zeeland och jobba!!! OCH Fatta att åka omkring i en campervan, älskar äventyr ♡♡ skriv till mig ( tula strotz ) på fb!!
Av Linnsey
17 aug. 2015 12:44
Hej hopp! Jag går precis i samma tankar!
Jag åker ner i mitten av oktober (har ej bokat biljett än, men preliminärt tänker jag mig någon gång mellan 10-20 oktober!) jag har kollat på resor till våde Australien och Nya Zealand, och upptäckt att det är mycket billigare att resa till Australien från Sverige, än direkt till Nya Zealand (av vad jag kan hitta i alla fall!) och tänker därför börja i Australien, och så småningom ta mig till Nya Zealand där efter :-) Ledord för resan som jag tänker, är: Djur, natur, upplevelser, äventyr, berikas, vandra lite kanske, lära mig surfa. Gillar din tanke med Campervan där!!!
Är du något inne på att typ jobba på en farm i utbyte mot mat och att få bo på gården? Det lockar mig väldigt mycket.

Hör av dig om du vill bolla ideer och tankar! :-)
Av Laurah
19 aug. 2015 13:37
Im in! Tänkte åka i januari dock :/! Men är sjukt taggad!! ✌
19 aug. 2015 15:18
Jag är absolut på ! När tänker du att avresan blir i sådana fall ? :)
19 aug. 2015 17:15
Låter ju grymt! När blir avfärd? :)
20 aug. 2015 19:59
Jag är sugen :D Jag kommer i Januari!! :) Åker till Australien först, 30 oktober och kör östkusten ner till Sydeny och firar nyår där, sen så :D

Resesällskap på vägen är ju inga fel, så bara att hojta om nån vill mötas upp kram på er :D
Av Ellliin
21 aug. 2015 13:00
Tjenare!

Är också sjukt sugen på Nya Zeeland! :D Typ roadtrippa runt där och träffa nya människor / äventyra! Är lite inne på det i höst, vet inte om jag blir kvar efteråt men skulle lätt vara på en roadtrip! Haha en campervan låter sjukt fett! Börja i norra delen och sedan köra ner genom båda öarna! :D

Har också en tråd för detta som heter "Roadtrip Nya Zeeland". Bara att gå in där och skriva också!

Ha det gött!