Flyg till Krabi vidare till Koh Kradan

Av Evano
4 juli 2017 00:03
Visningar: 369
Besökte Koh Kradan i år och vill gärna återvända. Nu flög vi till BKK och sen till Trang. Helt ok men har hittat flyg med Qatar och kan då flyga till Krabi. Vill inte stanna där utan ta oss till Koh Kradan och undrar nu vilket som är lättaste resesättet? Träffade folk på Kradan som tog båt till Koh Lanta eller om det var krabi jag minns inte. Tacksam för förslag på hur vi lätt och smidigt (!!!) kan ta oss från Krabi flygplats till Koh Kradan alltså!
8 juli 2017 19:31
Kolla med boendet ni ska till på Kradan så hjälper säker dom er. Vi bodde på Reef och när vi skulle därifrån fixade dom en longtailbåt till fastlandet (ca 45 minuter) och där stod en bil och väntade och körde oss till Krabi flygplats. Hela resan tog cirka två timmar om jag minns rätt.
Av Evano
8 juli 2017 23:26
Citerat från Matsochkicki:
Kolla med boendet ni ska till på Kradan så hjälper säker dom er. Vi bodde på Reef och när vi skulle därifrån fixade dom en longtailbåt till fastlandet (ca 45 minuter) och där stod en bil och väntade och körde oss till Krabi flygplats. Hela resan tog cirka två timmar om jag minns rätt.
Tack för tipset ska genast maila Genta på Reef!