Bort från Sverige i augusti/september

22 juni 2015 15:43
Visningar: 39
Hallojsan!!

Jag är en social tjej på 18-höstrar som nu efter 12 år i skolan vill ut och resa lite. Jag skulle gärna vilja dra i slutet av augusti/början av september. Jag har inga direkta planer på vart, skulle kunna vara allt ifrån en storstad till sol och bad. Det enda jag vet är att jag vill bort i högst två veckor.

Jag är ute efter att ha roligt på denna resa, se så mycket som möjligt men ändå ta det lugnt. Är inte ute efter någon direkt fest resa men vill ändå festa någon gång.

Jag är öppen för förslag och är det någon annan som känner som jag så är det bara att höra av sig :)

// Linnéa
Av Rosiem
22 juni 2015 20:54
Hej☺

Jag har semester från v31 och tre veckor framåt jag tänkte åka till Magaluf något du kan tänka dig?
jag bor i Göteborg.

Rosie
22 juni 2015 21:01
Ja det är absolut något jag skulle kunna tänka mig, som sagt är öppen för förslag :) hur har du tänkt, har du några speciella planer?
Av Rosiem
22 juni 2015 22:26
Tänkte en till två veckors solsemester ha kul festa njuta☺
25 juni 2015 15:12
Jag letar sällskap till en två eller tre veckors resa till USA någonstans. Bo på något backpacker hostel, träffa nya vänner, hänga på stranden osv. Har inte massa pengar så har tänkt leva simpelt, hostel kostar ju inte så mycket och har hört att man träffar mycket folk där! Hör av dig om du känner för att åka med :)
Heter Jane Iris Alice Tember på fb!
Ha det bra :)
29 juni 2015 07:36
Hej! Jag har planer på att åka till Asien nät jag slutat jobba (18 aug). Vill till nya zeeland sen till Indonesien, Malaysia, Vietnam :) Tänker mig några veckor, vill se och hitta på mycket festa ja det mesta. Är 18 år, just tagit studenten. Heter Sanna Baggesen på fb :)