Bali

29 nov. 2018 20:16
Visningar: 106
Hej jag heter Julia och är 19 år och jag har tänkt mig att först åka på ett surfläger med la point nästa år men jag skulle även vilja resa runt i Bali några veckor efter det och då söker jag en resekompis/ resekompisar.
Om det är nån/ några som skulle vilja mötas upp eller åka med till la point och sedan upptäcka Bali så finns jag på instagram där vi kan snacka mera! 😃
Jag vill se och uppleva mycket och jag älskar äventyr och att träffa nya människor.
4 dec. 2018 01:36
Sedan jag såg videos från surcamp La Point vill jag såsåå mycket dit! Har alltid drömt om att lära mig surfa och bestämt att det ska bli av någongång i livet! Tycker Bali verkar så himla fint och något jag bara måste se! Vill verkligen iväg och se mig omkring, leeva life, träffa nya människor och bara leva bästa livet! Så kul att du också var inne på just La Point också för har med tittat på det!
18 dec. 2018 18:09
Hej! Är själv extremt sugen på att åka till antingen Bali eller Sri Lanka med Lapoint men har ingen att åka med. Hör gärna av dig på instagram (majatagesson) om du fortfarande vill ha resesällskap! :)