Aonang

9 juni 2010 11:26
Visningar: 123
Hej!
Jag och min flickvän åker till Thailand i december, vi ska bo två¨veckor på koh lanta men dom tre sista nätterna täncke vi prova i Aonang.
Jag undra om någon kan tipsa om ett mysigt hotell där?

Mvh Dan
Av Zapparo
9 juni 2010 22:13
Hej

i Ao nang finns det många bra hotell!
om jag vore ni skulle jag åka ut på railey beach - tar ca 15 minuter med longtail - det går endast att nås på det sättet - om man inte nödvändigtvis ska klättre en vecka först!

ute på railey - och innom gå-avstånd hittar dufantastiska stränder Phra Ngang Beach, railey beach - samt railey nr. 2 + ton sai beach (tror dock man tar sig till ton med longtail, tar kanske en minut eller så)

helt okey om man vill chilla - annars kan man dra in till Ao nang o shoppa - om man önskar.

kolla in aonang.com - visar ett brett utbud av hotell och hur det ser ut geografiskt.

MVH. Zapparo
Av Maso74
13 juni 2010 04:31
Jag var i Aonang nu i mars/april och bodde på ett hotell som heter Tipa Resort. Ett väldigt trevligt och lugnt hotell - inte långt från stranden och nära till allt.
Av Bent
13 juni 2010 12:18
Hej

Bodde på Wannas Place i januari 2008, har både Bungalow och hotellrum. Ligger bra till alldeles vid stranden och mitt i centrum av Ao Nang.
Bent