18aug-1sept Prag-Sofia via Rumänien + avslut Minsk weekend 1-4 sept

21 maj 2017 19:14
Visningar: 41
Jag reser runt i Europa 18aug-4sept. För den som inte kan hela perioden. Men vill till Vitryssland, häng på en weekend i Vitryssland (1 ev 2 sept-4sept).

Jag startar i Prag och avslutar själva tåg/buss/bil åkandet i Sofia (Bulgarien-Sverige 31aug fotboll) där jag sen flyger via Minsk (Vitryssland-Sverige i fotboll 3sept) och hem.
Jag har en nära nog klar resplan i alla fall fram tills jag kommer till Rumänien där jag tänkt mig bila runt en sväng bland annat Transfagarasan road som är utsedd till världens vackraste bilväg.

Jag är resvan så perfekt att hänga på mig om du inte har så mycket erfarenhet. Jag älskar adrenalin så gillar du bungy jump (Tjeckien) blir vi ett perfekt team. Jag är ute efter att se så mycket det går, kommer vara aktiva dagar med fokus på historiska platser och natur, inge festande för min del. Gillar du träning (gärna löpning) så kanske vi kan ta ett långpass någonstans längs vägen.

Jag är 31 år, uppvuxen värmlänning numera bosatt i Stockholm. Jag är väldigt samhällsintresserad och aktiv i föreningslivet, främst Röda Korset.