Stöd Ukraina

Friddelins blogg

Fredag 12 Oktober 2007

Update

Jag har fått några pikar på att vi är dåliga på att uppdatera bloggen så jag kan ju berätta lite grann om vad vi pysslat med de senaste dagarna förutom att legat på stranden och lapat solsken och badat i de stora vågorna :P

Mikaela och Björn har åkt hem :( Dagen innan de gjorde det besökte vi ett massage/skönhets ställe där Mats fick sin fötter ompysslade. De karvade typ bort halva fötterna och så en fotmassage efteråt, tydligen rätt skönt.

Lite avis blev jag eftersom min behandling inte var lika mysig.. Jag hade blivit lite sporrad av Mikaela att vaxa benen och bikinilinjen, men det är det värsta jag har varit med om, eller nästan iaf..
Jag blev ledd upp till ett stort rum på andra våningen, och placerad i ett bås med en tunn madrass i och en svagt lysande lampa. Tjejen som jobbade där sa åt mig att vänta och en kvart senare kom hon upp med ett kar med skållhett vax som hon började pensla på smalbenen. JÄDRAR vad varmt! Men det var bara att bita ihop. Hon penslade ett litet område i taget, väntade på att vaxet skulle stelna och drog sedan allt vad hon kunde. Efter hon hade gjort färdigt båda smalbenen fick jag känna om jag var nöjd, men det var hår kvar lite här och var så jag fick visa och hon fick upprepa proceduren. Men det var så fruktansvärt dålig belysning så jag såg knappt någonting. Hade knappt någon känsel kvar heller så vi gick vidare till vaxningen utav bikinilinjen. Shit vad ont! Det värsta var när hon skulle sätta dit vaxet eftersom att det var så varmt.

Det var tänkt att hon skulle vaxa mina lår också, men jag bangade ur eftersom att det gjorde så ont och att hon ändå inte fick bort allt hår..

När vi kom hem upptäckte vi att hon hade missa hur mycket hår på benen som helst, några strån lite här och där. Inte speciellt snyggt. Och bikinilinjen var väldigt ojämn. Men nu har jag provat det iaf, och det är ingenting som är värt smärtan. Då rakar jag hellre! :)

Vi har faktiskt inte gjort så mycket mer. Gått omkring och spanat, men mest vilat på stranden och rått om varandra :)
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Regn
16 år sedan
2:a advent
16 år sedan
Utkik på Kata
16 år sedan
4-årsdagen på Surin
16 år sedan
Kunglig födelsedag firas med shopping
16 år sedan