Stöd Ukraina

Miffos blogg

Fredag 1 September 2006 - Thailand

trevliga manniskor - nice people

philip och Q och jag tog en liten barrunda igar. vi kollade mest in utbudet kvallstid. det blev lite olika barer, men jag aterkommer nog till odiiies. det var en bluesbar dar odiiie sjalv spelade vansterhant gitarr. han var ingen jimi hendrix men hans band svangde skont anda.
stallet jag bor pa ar lugnt och valskott. med en mysig familjeatmosfar. lamnade in forsta tvatten idag, far se hur det gar.
gron curry i thailand ar valdigt mycket hetare an i sverige, hehe, men jisses vad gott det ar. med ett par singa beer till sa overlevde jag aven det.
reseplaner? jag kommer att besoka angkor wat, och eventuellt fortsatter jag till pnom penh och sihunoukville innan jag atervander till thailand. men inget ar bestamt annu.

Philip and Q and I went barhopping yesterday, nothing serious but we checked out the market.some different bars, but the one i most likely will get back to is Odiiies. its a bluesbar where odiiie himself played left handed guitar. he was no jimi hendrix but his band had a nice groove anyway.
the place where i live is quiet and well kept with a nice family atmosphere. employed the laundry for the first time, we'll see how that goes.
green curry in thailand is a whole different ball game than in sweden, hehe, but Lord how nice it was. with a couple of singa beeri managed to survive that too.
travelling plans? i will pay angkor wat a visit and maybe, i will continue to pnom penh and sihuanoukville before returning to thailand. but, nothin is decided yet.

greeeetings miffo
Dela med andra:    

Kommentarer
Mape säger:
Hur är vädret därnere,är påväg åker från Sverige 6/9 är du neråt
Ko Chang?? Regnar det??? Finns ett ställe på KO Chang
http://www.penny-thailand.com jättebra priser m.m. Ha det bra
Postat 2006-09-02 09:50  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

resfebern tilltar
12 år sedan
Bombay
15 år sedan
På torsdag e de dax igen
15 år sedan
Shopping
16 år sedan
Hajar som hajar! Sharks!
16 år sedan