Stöd Ukraina

Malinthomas blogg

Söndag 21 Januari 2007

Thomas utbytt mot brudarna!!!!!

Tja pa er igen,,,,

nu har Elli, Jossan, Helena, Vera och Peter kommit och mott upp och thomas akt hem for att plugga vidare med sin utbildning. Vi har det underbart fortfarande och njuter av varje dag. Sloat nu i tva dagar, , , ,men i veckan blir det Elefanttracking, segla catamaran, snorkla och fiska. Mamma och Pappa kommer imorgon sa pappa kommer antagligen vara LEKLEDARE, ni blir val inte forvandade!!!!

Va just inne pa surfade lite och sag att ni inte hade sa roligt vader, men ni har det skakert bra anda. Ikvall blir det tuk tuk(taxi) till en annan del av on for shopping, tjejerna ar sugna pa att lattta pa plankan lite och jag med;) Jaha har det hant nagot kul dar hemma da??????? Ska bli bade skont och trakigt att aka hem aker nasta mandag och innan det blir det 2 dagar shopping i bankok for min del och de andra aker vidare ut pa oarna. Ha det sa lange.....

Kram Malin
Dela med andra:    

Kommentarer
Inajens säger:
Klart jag hämtar dig på flygplatsen No problem! Tisdag runt 15.00, kollar av med flygplatsen så jag har exakt tid. P&K Ina
Postat 2007-01-24 19:17  Anmäl
Malinthomas säger:
Jag langtar med efter er,,,,ska bli kul att komma hem igen till lite vinter liv an\ven att livet ar harligt har. Idag har vi ridit Elefanter och m\imorgon blir det katamaran hela dagen ska bli skont med en dag pa havet istallet for djungeln..... Hur mar lilla mormor ar det bra??? Jag hoppar Baankok sa det blir inga converse verken for dig eller mig men jag ska se om jag hittar nagot annat till dig. Kommer hem pa tisdag efter middag kanske du kan hamta mig pa Axamo runt tre har mailat och fragot Ewa oxa men du ar ju ledig sa nan av er i allafall om det gar? Mailar till din hotmail senare i veckan? Puss
Nikolina langtar sakert efer er oxa och jag langtar efter henne som bara den!!!
Tjaba...
Postat 2007-01-24 16:30  Anmäl
Lillulle76 säger:
hej. Hälften av mina kommentarer kommer aldrig med....eller så hamnar de hos någon annan. Låter iallafall skithärligt. Hälsa alla och må så gott. Pussokram
Postat 2007-01-21 21:05  Anmäl
Inajens säger:
Tjena snygging! Det låter skönt...shoppingen kan jag ju bli lite avundsjuk på, men det är ju mkt krimskrams oxå. Själv har jag varit i Oslo mån-tor. med barnen och hälsat på Ida & Magnus. Vi hade jätte trevligt och det var full aktivitet hela dagarna från 6.00 på morgonen till sent på kvällen...puh. Jag har knappt återhämtat mig än...det var kämpigt att va själv med barnen plus bilresan (6-7 timmar) fram o tillbaka. Men som sagt jätte mysig o trevligt. I Oslo va det snö sista dagarna och det är det här med nu...och det är inte så lite heller....när det väl kommer då kommer det i kopiösa mängder. Idag har jag o Moa varit ute från kl. halv elva till fem, vi var bara inne och åt mellan varven. (Jens hade lagat super god biff stroganoff) Hon älskar att åka pulka och jag tycker det är underbart att va ute och att det äntligen kommer snö och blir lite ljust. Har gjort 3 stora snögubbar och många små söta ljuslyktor. Vi längtar efter dig och senast idag frågade Moa var Nikolina var? Tycker nog det är lite konstigt att hon varit borta så länge från hennes liv...Ha det nu så gott det sista och hälsa brudarna från mig. Vi syns på Kwv helgen! Bamse kramar Ina Ps. Hälsa Lelle, Eva, systeryster och Peter
Postat 2007-01-21 18:03  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Thomas utbytt mot brudarna!!!!!
17 år sedan
Tillbaks pa Chang!!!!
17 år sedan
Kho Mak/Kho Rayang/Kho Kham
17 år sedan
Kho Chang!!!!
17 år sedan
Snart åker vi!!!!
17 år sedan