Stöd Ukraina

Malinthomas blogg

Fredag 5 Januari 2007

Kho Chang!!!!

Hej på er där hemma,,,,

vi har det hur gott som helst. Varit underbara tre första dagar. Solar, badar och njuter med fötterna i sanden. Här finns allt från partaj som bara den till världens lugnast. En dag besår av lite spabehandlingar, utflykter och mycket mat och kalla bira. Bor tio meter från havet med solnedgång framför verandan!!!! Livet är helt ju toppen., ni skulle ju vara med här allihopa och götta er. Om några dar åker vi till Kho Maak och softar, sen blir det Kho Kood för party. Amanda om du skulle vara här skulle du shoppa ihjäl dig:) Vi har det bra hoppas ni har det oxå. Ska bli bättre på att uppdatera, men bilder får ni vänta med!!!!

Kramar Malin och Thomas
Dela med andra:    

Kommentarer
Idasampa säger:
Hej på er!! Vad ni gottar er, det låter helt fantastiskt!! Här i Norge lyser solen o vintern med sin frånvaro. Fast igår kunde Magnus och Alexander faktiskt skrapa ihop lite snö till att bygga årets första snölyckta, mysigt. Nu när vi bor i Norge hade man ju hoppats på att få uppleva en riktig norskvinter, med skidor o allt det där hurtiga som de håller på med här. Men det kommer nog mer snö snart så vi får vara med om det. Annars har 2007 haft en ganska så skitaktig början för oss i familjen Sandberg/Karlsson. Vi har nämligen haft magsjuka alla fyra i veckan, härligt. Så efter att ha haft två magsjuka barn så går tvättmaskinen nu på högvarv. Ikväll har jag och barnen varit och tittat på när Magnus spelade match, Alexander stod på läktaren och klappade händerna och ropade heja pappa. Men pappa var inte så nöjd efter matchen för de tappade ledningen i sissta minuten. Vi hoppas att ni få ha en riktigt underbar semester i thailand, det är ni värda. Drick bira, sola och bada lite för oss också. Så syns vi snart hemma i Småland. Många Kramar Ida Magnus Alexander o Vincent
Postat 2007-01-07 23:29  Anmäl
Inajens säger:
Halloj! Det låter helt underbart, jag är så avis...Här hemma är det fortfarande grått o trist (solen tittar väl fram någon gång...men inte ofta). Jag är grymt nyfiken på hur Thomas prickiga kropp ser ut, Malin du måste dokumentera detta med kameran...hahaha. Bakade bullar i min nya bakmaskin :-) (o drack soda från min härliga soda streamer) härom dagen och var så duktig o kom ihåg att jag skulle göra några utan ägg till Nikolina, tyvärr åt Jens o Moa av bullarna idag o tog givetvis den påsen jag hade skrivit Nikolina på. Så nu får jag baka nya till henne...hahaha. Veckan har gått fort o nu är det helg igen, den blir lugn. Har ju varit en del fester det senaste så en vit helg är välkommen. Fick faktiskt en liten släng av "thai" igår då Jens hade en övverasknings eftermiddag för mig, först släppte han av mig på kålgården för en thaimassage (jag blev knådad i en timme o en kvart, min kropp var hyfsat mör efter det) sedan bar det av till bowlinghallen för en match. Jag fick stryk i de första två omgångarna sedan slog jag honom i sista. Vi avslutade med tapas hos Kålle! En super trevlig em/kväll. Ha det nu så gott så hörs vi (vem vet vi kanske till o med syns :-)
P&K Ina
Postat 2007-01-05 23:12  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Thomas utbytt mot brudarna!!!!!
17 år sedan
Tillbaks pa Chang!!!!
17 år sedan
Kho Mak/Kho Rayang/Kho Kham
17 år sedan
Kho Chang!!!!
17 år sedan
Snart åker vi!!!!
17 år sedan