Stöd Ukraina

Reslustas blogg

Lördag 28 Februari 2009 - Falkenberg

Thaisjukan....

Till skillnad från många andra som drabbas av denna åkomma när man kommer hem.
Alltså Apati orkeslöshet nedstämnd å dy,l för de flesta inträffar detta med en gång när man kommer hem och varar allt i från 2-3 dgr till 1-2 v. men jag drabbas först efter ett antal veckor.. tillbörjan lever jag ju på alla nära minnen, att få återge allt man har varit med om för alla å en var, man har ett sorts lyckorus...
Men sen så fallaer jag PLADASKT rakt ner...inget känns roligt längtar tbx så jag får abstinens, denna gång varade lyckoruset ungefär lika länge som vår resa var =6 v. T.o.m Kroppen säger ifrån ont i muskler och organ.
Jag hoppas nu att detta kommer att släppa fort.. då vi i dag har beställt en NY resa till jul å nyår drygt 5 v semester, visst drömmen är ju att kunna åka bort i nov komma tbx till Sverige runt april...men den möjligheten ligger lååångt bort i framtiden.. tilsdess får jag vara lycklig att komma iväg ett antal veckor på vintern, visst hade gärna åkt lite senare i feb mars, men min arbetssituation gör att kring jul å nyår e de lättare att få ledigt..och sen e de såå skönt att slippa julstöket hemma...
Och detta gör väl att jag förhoppnings vis kommer att vara mer närvarande här på reseguiden oxå..
alltså vi hörs snart igen

Kram //S
Dela med andra:    

Kommentarer
Lotta08 säger:
Å,vad härligt att veta helt klart att "till jul och nyår kommer jag/vi att vara i Paradiset igen"!Det är bara att gratulera!Jag/vi räknar med att åka januari/februari 2010...suck...=) Läääängtar!
Jag drabbades oxå av Thaisjukan...Helt knäppt egentligen,men mer vanligt än vad jag visste!
Lotta.
Postat 2009-03-02 15:04  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Tbx igen...
13 år sedan
JIPPI!!!!! e såå lycklig :)
14 år sedan
söndag...
14 år sedan
en vecka efter...
14 år sedan
Lugnet har in funnit sig
14 år sedan