Stöd Ukraina

Kejus blogg

Söndag 19 Augusti 2007 - Båstad

Snart sportlov

Planerar att åka upp till Hälsingland nästa vecka när det är sportlov här nere i södra Sverige. Ser fram emot vinter med gnistrande snö och härliga skidspår i skogen "hemmavid". Kollade mina bilder och ser att det är faktiskt 6 år sedan jag stod på skidor. se http://www.juhlin.nu/foto/loos/index.htm#sportlov2002

Men nu har jag åkt på en praktförkylning! Typiskt! Ínfluensan har härjat runt mig de senaste veckorna så jag borde inte bli överraskad. Men det är bara att bita ihop och försöka kurera sig så gott det går.

Förhoppningsvis ska det komma lite nya bilder efter sportlovsveckan.
Dela med andra:    

Kommentarer
Keju säger:
Jo förkylningen hann ge med sig innan resan, men vädret var inte idealiskt och turerna i skidspåret som vi sett framemot blev inte riktigt som vi hade tänkt oss. Töväder på dagen, kallt på natten och blåst gjorde att skidspåren var isiga och skräpiga. Det blev en kamp att ta sig runt slingan på 5km. Dessutom fick min man "min" förkylning.

Ok, det här låter som en klagovisa, men så farligt var det ändå inte. Vi mellanlandade hos vår son och barnbarn i Stockholm på både uppresa och hemresa. Det var kanske det största behållningen.

Men vintern är ju inte som den brukar någonstans i Sverige (tror jag).
Här i södra Sverige är det rena vårvädret, förutom idag då det regnat och varit riktigt ruggigt. Men det är väl också vårväder........Ser nu fram emot vårsolen!
Postat 2008-02-26 18:48  Anmäl
Romha säger:
Hoppas att du hann bli bra före skidturerna. / R-M
Postat 2008-02-19 11:05  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet