Stöd Ukraina

Mpcs blogg

Tisdag 16 Juni 2009 - Helsingborg

sjuk i hemmet

Sitt nu hemmen o kan inget gör för jag är sjuk gick till arb. kl. 0700 som jag brukar göra in genom porten o stämpla in mig på väg dit känd jag hur matt jag var o hur mattare jag skulle bli under för middag satt ute på obs rumme med en annan killa jag bara förs hade inget mer ene vad jag kom dit mig men jag huttra som bara den utan jag gick i Skrots o en tun skjorta med väst fick ta på mig rocka två söt till o med. Då vi blev avlösta så gick jag till chefen o sa att nu går jag hem väll hem kommen så kröp jag upp i sängen o sov i närmar tre timmar med feber som var 39.5
Dela med andra:    

Kommentarer
Gullsing säger:
Nu var det ju några dagar sen du skrev din blogg, så jag kan bara hoppas, att du har blivit frisk igen. Vi kom ju hem i förrgår, så jag har inte hunnit läsa det här förrän nu. Glad Midsommar i alla fall.

Gilla
Postat 2009-06-18 22:01  Anmäl
Merlin säger:
Oj, det var inte bra. Hoppas du tillfrisknar snart igen. Sov o vila mycket, det behöver din kropp nu....Krya på dig o en Glad Midsommar önskar jag dig.
Postat 2009-06-17 10:27  Anmäl
Femtioplus säger:
Krya på dig Grabben:)
Har du några huskurer att ta till?!
Postat 2009-06-17 09:58  Anmäl
Ingridhell säger:
Din stackare...Hoppas att du kryar på dej så att du kan dansa runt Midsommarstången ;)
Postat 2009-06-16 22:57  Anmäl
Malla_ säger:
Aj då. Hoppas du kryar på dig snart..
Postat 2009-06-16 20:28  Anmäl
Gbenskar säger:
Krya på dig. Sov och ta Alvedon så går förhoppningsvis febern ner.
Gunn-Britt
Postat 2009-06-16 20:03  Anmäl
Ingemar_e säger:
Oj va tråkigt Mpc, hoppas det fort går över. 39,5 är mycket feber.
Hoppas frun "vårdar" dig mycket, vi män har ju otroligt värre sjukdomsbilder än våra fruar. De skulle bara fatta hur dåliga vi blir.
Krya på dig.
Postat 2009-06-16 19:47  Anmäl
Mjorumm säger:
Det var inget vidare,gott att du kan sova Så har du några dagar på dig innan midsommar att bli frisk

Kramisar
Postat 2009-06-16 19:03  Anmäl
Crista säger:
Ojojoj....din stackare....då får du krya på dig så du blir frisk till midsommar.
Postat 2009-06-16 18:54  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Besöka Normandie
5 år sedan
golf på hög ni vå
11 år sedan
Madrid
12 år sedan
Ao nang
13 år sedan
Ao nang
13 år sedan