Stöd Ukraina

Jennie1s blogg

Fredag 25 April 2008

Sandddynerna i Mui Ne

Upp tidigt igen da, da... For ivag for att titta pa dom vita och gula sanddynerna, men forst stannade vi och tittade pa morgonens fangst som fiskarna kommit in med. Det var en sarlig blandning av rakor, krabbor och musslor m.m.

Efter det akte vi till sanddynorna och slidade ner for sanden pa en "plastlapp" det var kul. Fast att vi var uppe tidigt var det redan varmt och det var lite smajobbig att ga dar i sanden.

Sista stoppet gjorde vi pa "fairy stream"., Jag vet inte hur man forklarar vad det ar, men det var vatten upp till fotknolarna i alla fall. Sa hade vi en liten grabb pa nio ar som vissade oss vagen, man kan ju undra varfor...;) Och for att se hur vackert det hela var, blev vi tvugna att ga i vardens brantaste backe i sanden, jag var helt slut nar vi kom upp..

Val vid hotellet at vi frukost och sedan pakade vi,. Nar vi var klara med det hade vi ca 45 min pa oss innan utcheck, sa vi tog en liten middagslur, hur skont som helst.

Vid 13.00-13.30 tog vi bussen till Nah Trang och den resan tog ca fem timmar. men det gick bra eftersom vi hade 'sovsatten'.
Dela med andra:    

Kommentarer
Tessan1 säger:
Vill oxå äta massor av skaldjur!!!! Gott! :)
Postat 2008-04-30 08:23  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Hanoi och Halong Bay
16 år sedan
Solbadar och skraddarbesok
16 år sedan
nattbussen till Hoi An
16 år sedan
vart tog solen vagen???
16 år sedan
Nha Trang
16 år sedan