Stöd Ukraina

Jennie1s blogg

Lördag 5 April 2008 - Motala

Resefeber??

För det första vill jag tacka för tips, förslag och ideér i forumet. Hoppas det kan hjälpa mig och min kusin Helena en bra bit på vägen, nu när vi ska ut på resa i asien.
För det andra så är det premiär för mig att blogga. Och det här med skrivande och att uttrycka mig är väl inte min bästa sida, men övning ger färdighet sägs det:)

Så va det dä här med resefeber då.... Är det så att hjärnspökena sätter igång när man ska ut och resa??
Jag minns inte riktigt om det var för någon vecka sedan.. Jag började bli kraslig i halsen, vilket sedan övergick till hosta blandat med lite feber, men det stannar liksom där. Visserligen började jag ju äta allt i pillerväg som jag kom över vitaminer, mineraler, hosttabletter, febernedsättande, jag sköljde näsan och gurgglade halsen och nu är jag i något mellanläge. Inte frisk och inte sjuk, frågan är åt vilket håll det går.
Min uppfattning är ialla fall att jag egentligen inte är sjuk, det är bara resefeber...

Efter 11.00 imorgon drar vi iväg upp mot arlanda, så det är väl snart dax att krypa ner. Vem vet vad för sängar vi kommer få sova på framöver... bäst att ta tillvara på sista natten i en riktigt mjuk och skön säng.
Det mesta är nerpackat nu och det känns som att jag har kontroll över läget, så.. allt är som vanligt då, då;)!!!
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Hanoi och Halong Bay
16 år sedan
Solbadar och skraddarbesok
16 år sedan
nattbussen till Hoi An
16 år sedan
vart tog solen vagen???
16 år sedan
Nha Trang
16 år sedan