Stöd Ukraina

Cissiresas blogg

Tisdag 3 December 2019 - Cypern

Resa norra Cypern 17-31 januari 2020

Hej! Detta kan kanske låta för bra/billigt för att vara sant, kanske därför jag hittills bara fått 2 svar!? Har bokat in mig på en 15-dagars resa 17-31 januari till Cypern med 7 dagars studieresa (rundresa inkl.2 övernattningar på 2 olika lyxhotell på vägen + 8 sista dagarna på 5 stjärnigt lyxhotell. Har en plats ledig i dubbelrum då min reskamrat fått förhinder. Flyg, transfer, bussresa + riklig frukost ingår för 3000 kr tur & retur från/till Landvetter. Frivilligt för dig att umgås eller icke på resan med mig, det är annars endast hotellrummet vi delar på. Jag snarkar inte och hoppas få en som inte heller är så ljudlig för att orka med dagarnas strapatser första veckan. Sista 8 dagarna är frivilliga aktiviteter med gratis tillgång till hotellets alla faciliteter som t.ex. bastu, SPA-anläggning, inom- utomhuspool m.m. Kille/man eller tjej/kvinna spelar ingen roll. Önskas mer ingående info. så kontakta mig gärna! Giltigt pass behövs, inget annat förutom din packning.🙂 Ett perfekt tillfälle för dig som vill lyxa till det billigt! Hör av dig snabbt, behöver besked så jag kan boka om flygbiljetten i ditt namn i god tid före avfärd. Kul om du hänger med! /Cissi H.
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet