Stöd Ukraina

Jeanette71s blogg

Onsdag 20 September 2006 - Sverige

Peru- snart kommer jag.

Nu börjar avresedagen närma sig. Jag ska äntligen få fara till Peru. 3 veckor.
En del av resan planeras vara i Lima en del bland bergen & så klart Macchu Picchu. När vet jag inte, det blir som det blir.
Pirrar i magen. LIte smått orolig så klart över det att det sägs vara ganska kriminellt.

Känner mig nästan lite "utvald" speciell som ska få äran att bo hos Peruaner. Finnas med hemma hos dem i deras vardags liv.
Hur kan det gå till. Jo jag ska få följa med en väninna hem till hennes släkt & vänner.

Puh.. vad ska man packa... Behöver jag massor? Hur blir det med tvättning?.. Undrar om det går åt skogen med magen.. Jag som missade medicinen med 3 dagar..

Jag far på onsdag efter middag hemifrån för en sista natt på hotell i Arlanda stad. . Far tidigt på torsdag 28:e sept. 6,50 lyfter planet mot Madrid & sedan vidare :)

Jag hoppas få möjlighet att dela med mig under resans gång.
Dela med andra:    

Kommentarer
Jeanette71 säger:
Tack så mycket Crista!!
Nej jag missade tyvärr det programmet. Nu blev jag nyfiken.. Det går kanse i repris :)
Postat 2006-09-21 17:07  Anmäl
Crista säger:
Vad härligt, vilken upplevelse. Går allt som planerat för mig åker jag dit nästa höst, hoppas att du får möjlighet att dela med dig här på sidan. Såg du inte När och fjärran häromkvällen, de bodde hemma hos en familj i Ecuador tror jag.

Önskar dig en härlig resa och lycka till. // Crista
Postat 2006-09-20 22:02  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

MC vägar i Sverige.
15 år sedan
Resfeber igen!
16 år sedan
Egypten Hurghada 1 Mars
16 år sedan
Idag.. en bit på väg
17 år sedan
Peru- snart kommer jag.
17 år sedan